تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: با حضور معان هماهنگی امور عمرانی استاندار ۱۰طرح عمران شهری و فضا‌ی آموزشی در باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون عمرانی استاندار این استان سرجمع اعتبارات این تعداد طرح را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مقدار ۱۲۰ میلیارد ریال برای طرح‌های کلنگ زنی و ۳۰ میلیارد ریال برای طرح‌های افتتاحی توسعه شهر باشت هزینه شده است.

هوشنگ حاجی زاده افزود: این مقدار اعتبار از محل بودجه‌ ملی، درآمد‌های شهرداری و ارزش افزوده تامین شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه به نمایندگی از ۴ مدرسه، زمین چمن مصنوعی، پارک بانوان به مساحت ۲ هزار و۵۰۰متر مربع و بازارچه شهر باشت از مهمترین طرح‌های اقتتاحی بوده است.

آقای حاجی زاده اضافه کرد: زیر سازی مرحله دوم جاده سلامت، مرحله سوم بلوار ۴۵متری ولایت و آسفالت مرحله دوم بلوار ۴۵متری شمالی، زیرسازی مرحله چهار و پنجم بلوار ولایت، جدول گذاری به طول ۲ هزار متر مربع از جمله طرح‌های بود که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین