تاریخ انتشار:۰۷:۵۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: کاروان زیرسایه خورشید با استقبال مردم و مسئولان وارد شهر دهدشت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دبیر استانی جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید، گفت: با توجه به شرایط کرونا و اینکه برای خیلی از شهروندان امکان زیارت امام رضا (ع) فراهم نیست با زیارت پرچم متبرک امام رضا (ع) زیارت از دور انجام دهند.
مسعود مثنوی افزود: زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، امام جمعه، کادر درمان و بیماران بیمارستان، زندانیان از جمله برنامه‌های است که در شهرستان کهگیلویه پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: کاروان زیر سایه خوشید چهاردهمین سال حضور خود در کشور و نیز هشتمین سال است که در استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پرچم و خادمان امام رضا هستیم.

امام جمعه دهدشت نیز در دیدار با خادمان و سفیران امام رضا (ع) با تبریک دهه کرامت وجود پربرکت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در کشور را نقطه اتصال معنوی مردم با ائمه اطهار عنوان کرد و گفت: به شهری وارد شدید که ملقب است به شهر شهیدان، دیار مومنان و شهری که عالمان فراوانی را برای خطه جنوب تربیت کرده است و مردمش دلداده به امام رضا (ع) بوده و علاقمندِ آن ساحت مقدس و نورانی هستند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: حضور سفیران امام رضا (ع) و حاملان پرچم متبرک حال و هوای نورانی حرم موسی الرضا (ع) را در شهر جاری کرد.
وحدانی فر بیان کرد: امروز بعد از جشن پیروزی ملت شجاع، با بصیرت و آگاه ایران اسلامی که بعد از یک حضور حماسی و سیاسی باز دشمنان اسلام را پشیمان کرده، توفیق دست داد خدمت شما باشیم و این جشن چندین برابر شده است.
نشان مزین به نام علی ابن موسی الرضا (ع) توسط خدام کاروان "زیر سایه خورشید" به "حجت الاسلام وحدانی فر " امام جمعه کهگیلویه اهدا شد.

در ادامه دیدار‌ها خادمان امام رضا (ع) با حضور در بیمارستان امام خمینی دهدشت از خادمان و مدافعان سلامت تجلیل و تقدیر کردند و توسل و تبرک بیماران و همراهان بیماران همزمان با حضور خادمان امام رضا (ع) حال و هوایی دیگر به بیمارستان بخشید.
دیدار با خانواده شهیدان فیض اله رایگانی، محمد حسین حق جو، سبزعلی تیربند و دیدار با جانباز ۷۰ درصد عین الله مصلایی از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید بود.
در پایان خادمان رضوی به زندان دهدشت رفتند و با زندانیان دیدار کردند و گفتتی است این کاروان تا جمعه ۴ تیرماه میهمان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.