تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی با اشاره به سفر هفته قبل آقای محمد به کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر آقای محمد به استان اصل دعوت به زمانی که وی در صحنه انتخابات بود بازمی‌گردد که به صورت حضوری و تلفنی از وی دعوت شد که پذیرفت و هفته گذشته با دعوت مجموعه ستادی آقای سعید محمد و به میزبانی این ستاد، وی به استان سفر و در اجتماع باشکوه مردم سخنرانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری در جمع خبرنگاران شرکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود را یکی از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی از معدود نظام‌هایی است که ضمن اینکه دارای مبادی اعتقادی و دینی است از پشتوانه مردمی و رای مردم برخودار است.

رئیس ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر دولت جوان انقلابی، مجموعه در کشور این مطالبه مقام معظم رهبری را دنبال کرد و نهایت به این اجماع رسیدند که آقای سعید محمد در این مطالبه رهبری توانمندی و ظرفیت لازم را دارند.

وی ادامه داد: تا قبل از احراز صلاحیت از طرف شورای نگهبان آقای محمد ارتباط خوبی با استان‌های مختلف برقرار کردند و شبکه جوان خوبی هم در راستای فعالیت و دیدگاه‌ها پای کار آمدند،اما پس از عدم احراز صلاحیت فعالیت‌های وی متوقف نشد.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: در روز دوم پس از اعلام اسامی کاندیدای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، آقای محمد با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح عزم خود را جزم‌تر کردند و با همت بلندتر و اراده قوی‌تر برنامه‌ریزی کرده و به این جمع‌بندی رسید که از آیت‌الله رئیسی حمایت کنند لذا تمام قد به میدان آمدند و استان به استان در حال تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و کاندیدای این جریان، آیت‌الله رئیسی است.

رئیس ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر آقای محمد به استان اصل دعوت به زمانی که وی در صحنه انتخابات بود بازمی‌گردد که به صورت حضوری و تلفنی از وی دعوت شد که پذیرفتند و هفته گذشته با دعوت مجموعه ستادی آقای سعید محمد، وی به استان سفر کرد و در اجتماع باشکوه مردم سخنرانی کردند.
رئیس ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اقای دکتر محمد تا کنون حدودا به 10 استان سفر کرده و علاوه بر تشویق حامیان خود برای رای دادن به آقای رئیسی برای این نامزد سخنرانی می کند و این سفرها تا پایان دوره تبلیغات ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ستاد حامیان استانی، میزبان آقای محمد بود، افزود: برنامه آقای محمد تنها منحصر به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست بلکه برنامه‌ای است که با توجه به فرصت کم باقی مانده در شهرهای مختلف حضور پیدا کرده و سخنرانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم مجموعه‌های مختلفی پای کار آمدند و کمک کردند همه ستادهای حضرت آیت‌الله رئیسی در استان خصوصا ستاد مرکزی که همکاری و حمایت خوبی داشتند که از همه این عزیزان و همچنین آقایان بیگلری، خلقی‌ پور، آقای زمان و ... تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی با بیان اینکه همکاری همه ستادها منجر به برگزاری برنامه باشکوهی در سطح استان شد، گفت: انتظار داریم هر سخنران کشوری که وارد استان می‌شود همه پای کار بیایند تا برنامه باشکوه برگزار شود. آقای محمد قطعا بعد از انتخابات باز هم به استان سفر خواهند کرد و برنامه دارند که این حرکت بعد انتخابات حفظ شود.

جعفری با بیان اینکه آقای محمد در همان روزهای ابتدایی بدون هیچ پیش شرطی همه ظرفیت‌های کشوری و استانی را در اختیار گفتمان انقلاب اسلامی خصوصا کاندیدای شاخص آیت‌الله رئیسی گذاشتند، افزود: تیم رسانه‌ای آقای محمد در تهران و مجموعه ستادها پای کار آمدند و شوراهای راهبردی و اجرایی و شبکه عظیم رُسل که با بیش از ۵۰ میلیون نفر توسط آقای محمد ساماندهی شده بود همه بدون هیچ توقع و پیش شرطی در اختیار گفتمان انقلاب اسلامی گذاشته شد و تا پایان کار هم این حمایت و همراهی را خواهند داشت.

رئیس ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد همه ظرفیت‌های ستادهای آقای محمد در اختیار کاندیدای جریان انقلاب حضرت آیت‌الله رئیسی قرار گرفته، گفت: روزهای گذشته ستاد حامیان آقای محمد در کهگیلویه راه‌اندازی و در راستای حمایت از آیت‌الله رئیسی فعال شد و این جریان از همه جریان های انقلابی می خواهد روزهای مانده تا پایان روز رای گیری را با وحدت و یکدلی ‌به هدف واحد فکر کنند.

حجت‌الاسلام جعفری در بخش پایانی سخنان خود گفت: ستاد حامیان آقای محمد برای روز سخنرانی وی از همه ظرفیت‌های استانی و مجموعه ۴۰ ستاد آیت‌الله رئیسی در استان، شخصیت‌های ذی‌نفوذ، نمایندگان ادوار مختلف مجلس و نمایندگان فعلی دعوت کرد که حجت‌الاسلام موحد به دلیل مشغله کاری در تهران در برنامه حضور نداشتند اما نماینده بویراحمد، دنا و مارگون حضور داشت و از بیانات آقای روشنفکر هم استفاده شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.