کد خبر: ۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار:۰۹:۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«عبدالناصر همتی» کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر، تصویر اشتباهی از مائو را به عنوان رهبر سابق کره شمالی (احتمالا کیم ایل سونگ) منتشر کرده و با مقایسه این عکس با تصویر سعید جلیلی دیگر کاندیدای انتخابات در یک زمین کشاورزی، نوشته «وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد».

یکی از فعالین رسانه ای در واکنش به توئیت همتی نوشت:«وقتی نامزدی، شخصیت مستقل نداشته باشد و دیکته های دیگران را رونویسی کند، می شود همین آقای همتی و گل کاری منحصر به فردش!، فعلا کاری نداریم که او، مائو رهبر چین را با کره شمالی اشتباه گرفته! اما کدام نامزد عاقلی، برای این که رقیب انتخاباتی را بزند، رفتن او به میان کشاورزان را مسخره می کند و نشانه برنامه ریزی برای تبدیل ایران به کره شمالی می خواند؟!».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

این فعال رسانه ای در ادامه نوشت:«این ادبیات سخیف و کُتره ای، در حالی است که بخش کشاورزی در تمام دنیا، به عنوان یکی از پنج، شش پیشران بزرگ برای جهش اقتصادی محسوب می شود و ضمنا یکی از پایه های امنیت اقتصادی و غذایی به حساب می آید. به همین دلیل هم هست که سیاستمداران برجسته در آمریکا و اروپا و آسیا، حساب ویژه ای برای بخش کشاورزی قائلند و در مقابل، تحقیر کنندگان این بخش، در حد دشمنان امنیت و اقتصاد ملی کشورها رتبه بندی می شوند.»

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

این فعال رسانه ای در ادامه تصریح کرد:«مغز مخاطب هنگ می کند وقتی به یاد می آورد که فردی با این حد از بی سوادی، در حساس ترین شرایط کشور، به مدت سه سال سکاندار بانک مرکزی بوده و می خواسته سفیر ایران در چین شود!».

کسانی‌که روی زنان اسلحه کشیدند حالا نگران آنها شده‌اند/ توهین همتی به کشاورزان ایرانی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.