تاریخ انتشار:۰۹:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: رییس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان این استان امروز سه شنبه عازم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حشمت الله اقبال پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور رفت رقابت های بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به مدت ۶ روز و از ۱۸ تا ۲۳ خردادماه امسال در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این نخستین بار است که تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های لیگ دوم باشگاه های کشور شرکت می کند.

رییس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است که تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان استان با درخشش در این دوره از رقابت ها به مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود کند.

اقبال پناه عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد نداشتن حامی مالی است.

وی ابراز داشت: این امر فشار چشمگیری را به لحاظ مادی بر تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرده است.

اقبال پناه گفت: انتظار می رود که مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حد توان تیم بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان استان را یاری دهند تا این رشته ورزشی بیش از پیش توسعه یابد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.