تاریخ انتشار:۱۹:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید مفتح یاسوج به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در سفر دو روزه معاونین درمان و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید مفتح یاسوج به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در این کلینیک بخش‌هایی همچون فوق تخصص غدد، ریه، نفرولوژی، روماتولوژی، هماتولوژی، داخلی، قلب، داخلی مغز و اعصاب، آنکولوژی، پزشکی هسته ای، گوارش و کبد، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، گوش، حلق و بینی، پوست، عفونی، تغذیه، روانپزشکی، سونوگرافی، زنان، چشم و بیهوشی وجود دارد.


یزدانپناه با بیان اینکه این کلینیک در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است، گفت: این کلینیک در پنج طبقه ساخته شد و ۶۲ پزشک متخصص و فوق تخصص می‌توانند در این کلینیک به مردم خدمات پزشکی ارائه دهند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت توسعه این کلینیک را برای ۹۴ پزشک عنوان کرد و افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان احداث شده است.
گفتنی است در این مرکز سرپایی مجهز و بزرگ، ۶۲ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف به با نرخ دولتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.