تاریخ انتشار:۲۱:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، از بالا بودن آمار خانم های خانه دار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه روز شنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه با اشاره به افزایش بیش از حد تعداد بیماران کرونایی در شهرستان اظهار داشت: همه بخش‌های مختلف شهرستان آلوده به ویروس کرونا هستند.
محمد طاهر طیب زادگان بیان کرد: خانم‌های خانه دار با ۳۲ درصد بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را در شهرستان دارند.
طیب زادگان دومین جمعیت پرخطر در معرض ویروس کرونا را کارمندان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان دانست و گفت: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بین پرسنل شبکه بهداشت و درمان نگران کننده است.
وی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کارمند و بی احتیاطی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزانه درخواست‌های زیادی از سوی پرسنل برای قطع همکاری دریافت می‌شود.
طیب زادگان تصریح کرد: آمار بستری شدگان به ویروس کرونا روز به روز در سطح شهرستان درحال افزایش است و این آمار یک تهدید جدی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: سه بخش ویژه در بیمارستان امام خمینی دهدشت برای بستری و مراقبت‌های ویژه از بیماران کرونایی تجهیز شده است.
طیب زادگان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.