تاریخ انتشار:۱۵:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد گفت: ۱۳۱ واحد صنفی در این شهرستان به سبب رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعطیل و پلمب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد یزدان پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند از ابتدای تیرماه تاکنون در این شهرستان بازرسان بهداشت حرفه ای یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید و نظارت از بازار یاسوج، کارگاه ها، اداره ها، کارخانه ها و بانک ها داشته اند.

وی افزود: تعداد ۱۳۱ واحد صنفی تعطیل و ۱۰۵ مورد به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند و پیگیری بیش از ۹۰ مورد شاغلان مبتلا به بیماری کرونا انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد تصریح کرد: برخی شهروندان نسبت به بیماری کرونا بی تفاوت هستند و به هشدارها و نکات ایمنی در مورد این بیماری خطرناک توجهی نمی کنند.

یزدان پناه تاکید کرد: این افراد در شهر، پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای بدون رعایت فاصله گذاری و حتی استفاده از ماسک حضور پیدا می کنند و عامل اصلی انتقال این ویروس به دیگران هستند.

وی ابراز داشت: تیم های بازرسی مرکز بهداشت بویراحمد به صورت شبانه روزی و نامحسوس در شهر و مکان های گردشگری نظارت مستمر و جدی دارند و با صنوف و اماکنی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد خواهند کرد.

تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۶۳ مورد گزارش شده است.

هم اینک ۱۸۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونا کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

براساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.