تاریخ انتشار:۱۵:۰۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد به جز یاسوج تامین و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مدیرکل راه و شهرسازی این استان گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج زمین نداریم ولی در سایر شهرها مشکلی وجود ندارد.

پژمان نیک اقبال افزود: طرح اقدام ملی مسکن با هدف کمک به گروه های کم‌توان جامعه در دستور کار مسئولان و متولیان امر بوده و امیدوارم این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز در شهرهای این استان جز یاسوج تامین و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است ادامه داد: طرح و نقشه در این شهرها آماده شده و به صورت پیامکی متقاضیان مطلع شده‌اند و باید با مراجعه به بنیاد مسکن ثبت نام کنند.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در صورت سهم آورده ۳۰ درصدی، متقاضیان وارد مرحله ساخت می‌شوند گفت: هم اکنون این طرح در شهرهای دهدشت، سی سخت، چرام، لنده، دوگنبدان  و بهمئی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در زمینه تسریع در روند اجرایی طرحهای ملی در دست ساخت این استان شامل راه آهن اقلید-یاسوج، جاده پاتاوه-دهدشت، آزاد راه و فرودگاه یاسوج نیازمند همکاری نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نیک اقبالی راه اندازی اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد را ضروری دانست و ادامه داد: ۲۰ میلیارد تومان تهاتر در سال گذشته انجام دادیم که از این مقدار ۷ میلیارد تومان استانی و ۱۳ میلیارد تومان ملی است.

وی اضافه کرد: امسال طرح راه آهن اقلید-یاسوج ۶ میلیارد تومان اعتبار دارد که این اعتبار در مقابل حجم عملیات اجرایی آن ناچیز بوده و در واقع به جایی نمی‌رسد.

نیک اقبالی بیان کرد: از امسال توسعه و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.