تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: استاندار کهگیلبویه و بویراحمد از یک مراسم عروسی در کشور خبر داد که کرونا 200 نفر را مبتلا کرد. استاندار کهگیلبویه و بویراحمد از یک مراسم عروسی در کشور خبر داد که کرونا 200 نفر را مبتلا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امروز نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که استاندار به صورت ویدئو کنفرانس به همراه برخی استان‌های دیگر گزارش خود را به ستاد ملی کرونا اعلام کردند.

پس از این نشست ویدئو کنفرانس نوبت به نشست ستاد کرونای استانی رسید که برخی مسوولان از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین رئیس بیمارستان دکتر جلیل یاسوج همان جایی که بیشتر بیماران کرونایی استان بستری هستند گزارش خود را ارائه کردند.

حسین کلانتری استاندار در این نشست با بیان اینکه با گزارش‌های ارائه شده وارد فاز جدیدی از شیوع بیماری در استان شده‌ایم از مردم استان خواست تا رعایت بیشتری کنند چرا که اوضاع طبق گزارش‌ها اصلا خوب نیست.

استاندار گفت: مردم باید رعایت کنند تا وقتی که مشکلات زیاد شد نگویند دانشگاه علوم پزشکی کجاست و چه می‌کند بلکه باید خودشان قبل از این که کار به بیمارستان و بستری و مشکلات بعدی بکشد پیشگیری کنند.

وی گفت: امروز گزارش‌هایی از سایر نقاط کشور دریافت کردیم مبنی بر این که مردم رعایت نکرده بودند و در یک مراس عروسی 200 نفر مبتلا شده بودند و کار عروس و داماد و برخی دیگر از مدعوان عروسی به بیمارستان و بستری کشیده شده و در این بین مادر عروس هم جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده است.

استاندار در این نشست به خانواده‌ها هشدار داد که مراقب باشند چرا که از بین این تعداد 31 نفر فوتی کرونایی در استان 27 نفر آن‌ها مشکل زمینه‌ای داشته‌ا‌ند و از افراد مسن هم بوده‌ا‌ند لذا مراقب بزرگسالان در خانواده‌ها باشند.

به گزارش فارس در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان دکتر جلیل گزارش‌هایی ارائه کردند که نشان از وضعیت بد استان داشت و با این وضعیتی که پیش می‌رویم به دلیل کمبود امکانات و مشکلات زیرساختی در صورت عدم رعایت مردم به سوی فاجعه پیش خواهیم رفت.

برای پی بردن به وضعیت استان این فیلم‌ها را مشاهده کنید.

 

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.