تاریخ انتشار:۲۳:۳۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، بر اساس اعلام فعالین محیط زیست وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های استان نگران کننده است و نیاز هست مدیریت بحران جهت کنترل اوضاع وضعیت اضطراری در استان اعلام کند.

بر اساس منابع عصر دنا، اتش سوزی در لنده به شدت بحرانی است و نیازه که گروه‌های مردمی و دولت جهت جلوگیری از تکرار فاجعه خائیز کمک کنند.
وضعیت بحرانی آتش سوزی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد/ نگذارید فاجعه خائیز در

متاسفانه وضعیت آتش سوزی در روستا‌های بیشه، تزگه و دوکوه در شهرستان لنده بسیار بحرانی است و این موضوع توسط فرماندار لنده نیز تائید شده است و به شدت به کمک نیروی انسانی و همکاری تمامی ارگان‌ها نیاز است.


تجهیزات و دمنده‌های خوبی در اختیار منابع طبیعی دهدشت می‌باشد، ولی مشخص نیست چرا مسئولان منابع طبیعی و محیط زیست دهدشت به مردم و مسئولان در لنده کمک نمیکنند.

فاصله دهدشت و لنده فقط ۳۰ کیلومتر می‌باشد و باید مسئولان به این سوال پاسخ دهند که چرا نباید از امکانات منابع طبیعی و محیط زیست دهدشت برای لنده استفاده شود؟

همچنین براساس گزارش‌های مردمی، از صبح امروز آتش در منطقه سبزمیر و منطقه اوبال دیشموک آغاز شده بود، ولی مسئولان منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه به دلایل نامشخص از اعلام این آتش سوزی خودداری نمودند.

همچنین بر اساس گزارش‌های مردمی از باشت، گچساران، دهدشت و یاسوج مانند روز‌های گذشته آتش سوزی اعلام شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین