تاریخ انتشار:۲۲:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین علل مهاجرت‌ها طی سالهای اخیر عدم توزیع عادلانه اینترنت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی امروز برگزار شد. در این نشست سید عیسی حسنی به دلائل مهاجرت مردم به شهرهای استان اشاره کرد و گفت: مهاجرت به شهرهای استان برای آب، نان، کار و این قبیل مسائلی که در گذشته بوده نیست بیشترین علل مهاجرت و رشد حاشیه‌نشینی، اینترنت است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عدم توزیع عادلانه اینترنت جدیدترین عامل مهاجرت است لذا اپراتورها باید پای کار بیاند و خدمات ارائه دهند.

اما معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این نشست گفت: حاشیه‌نشینی یکی از مسائل گریزناپذیر کشور است و یکی از موضوعاتی که باید مدنظر باشد ناهنجاری‌های اجتماعی انسان‌ها است لذا می‌طلبد مدیران ما فارغ از دولت‌هایی که حاکم می‌شوند آسیب‌شناسی کنند.

احد جمالی ادامه داد: مادوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین استان است اما سهم فضای سبز، فضای بهداشتی و آموزش در نظر گرفته نشده است تاسف می‌خورم که صدها میلیارد برای تخریب این طبیعت هزینه شده در صورتی که اگر بخشی فکر می‌کردند و مدیریت می‌شد خدمات بهنتی ارائه می‌شد جلوی مهاجرت‌ها گرفته می‌شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین