تاریخ انتشار:۱۱:۴۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: نیروهای مازاد شهرداری به سفارش اعضای شورای شهر جذب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در نشست امروز پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر و شهردار به نیروهای مازاد شهرداری و عدم پاسخ‌گویی به  مکاتبات اشاره شد.

شهردار یاسوج در همین خصوص گفت: هیچ نیروی پیمانی و قراردادی و ...نمی‌توان به بدنه شهرداری اضافه کرد و نیروهایی که جذب شدند اغلب به سفارش اعضای شورای شهر بوده. من نیرو نیاورده و نخواهم آورد.

وی عنوان کرد: حتی به آقای بهرامی معاونم متذکر شدم در مدت چند روزی که به شهرداری آمده باخبرم شدم که ۱۰ نیرو وارد بدنه کرده است.

در ادامه خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج گفت: هیات رئیسه تصمیم گرفته کل نیروهای مازاد از سال ۹۵ تاکنون را اخراج کند می‌خواهد این نیروها از بستگان ما باشد.

اما نگین‌تاجی با تایید سخنان شهردار یاسوج گفت: تایید می‌کنم که اعضای شورا نیرو وارد شهرداری کرده‌اند فقط می‌خواهم اعلام کنید این نیروها به سفارش کدام عضو شورا بوده است.

وی بیان کرد: نیروهای مازاد باید اخراج شوند چرا که سمی برای توسعه و پیشرفت شهر یاسوج هستند.

اکبری دیگر عضو شورای شهر با بیان اینکه با نیروهای مازاد در بدنه شهرداری برخورد شود، گفت: اسامی اعضای شورای شهر که نیرو وارد شهرداری کردند در اختیار سایت‌ها قرار گیرد.

اما مقدم در پایان این نشست گفت: از امروز جلسه تشکیل می‌دهیم و با شرکت‌های متخلف در جذب نیرو برخورد می‌شود.

شهردار یاسوج سال پیش‌رو را سال سخت به لحاظ مالی برای شهرداری یاسوج دانست.

به گزارش فارس در این نشست پیرامون مباحثی مانند جمع‌آوری سازه‌های موقت،  عوارضات شهرداری، عدم پاسخ‌گویی به مکاتبات از سوی شهرداری و سایر مباحث از شهرداری طرح سوال شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین