کد خبر: ۱۵۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
رئیس بیمارستان رجایی گچساران در گفتگو با «عصر دنا»:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دکتر سید طاهر حسینی در گفتگو با عصر دنا با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع در شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: وظیفه پیشگیری با بهداشت و شورای سلامت که در صلاحیتش با فرماندار می‌باشد و وظیفه ما درمان، تشخیص سی تی و قرنطینه بعد از درمان می‌باشد.
 
رئیس بیمارستان رجایی گچساران اظهار داشت: ۷ نفر کرونایی در شهرستان های باشت و گچساران بستری هستند که تعداد دقیق مبتلایان باشت را نمیدانم، ولی گچساران تا الان ۲۹ نفر مثبت دارد.
 
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته نمونه مثبت کرونایی در باشت و گچساران داشتیم، ولی هنوز کتبا و رسمی اعلام نکردند ولی وضعیت تعداد مبتلایان در گچساران و باشت رو به افزایش است.
 
وی بیان داشت: اگر نکات بهداشتی از جمله شستشوی دست‌ها و استفاده از ماسک و رعایت فاصله و تعطیلی برخی از ارگان‌ها انجام گیرد، احتمال روند کاهشی وجود خواهد شد، ولی با این روند شلوغی خیابان‌ها و باز شدن مغازه‌ها و بازار باز هم شاهد افزایش مبتلایان خواهیم بود.

دکترحسینی اظهار داشت: مردم هم حق دارند و فقیر هستند و مجبور هستند که سرکار حضور پیدا کنند. دولت باید حمایت کند و مبلغی را به اقشار ضعیف و کاسبان اختصاص دهد. بصورت مثال اگر بعضی افراد سرکار حضور پیدا نکنند، نان ندارند بخورند.

رئیس بیمارستان رجایی گچساران خاطرنشان کرد: اگر مثل قبل رعایت شود احتمال کاهش مبتلایان وجود دارد. در استان متاسفانه طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند آنطور که باید و شاید رعایت نمیشود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
کاملا صحیح می‌فرمایند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار