تاریخ انتشار:۱۲:۲۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه گروه جهادی معراج اقدام به ضدعفونی کردن معابر شهر یاسوج کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این روزهایی که ویروس کرونا در کشور در حال گسترش هست و همه در تلاش برای شکست آن هستند ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها و اماکن یکی از اقدامات مقابله‌ای با این ویروس منحوس است.

در همین راستا هیات‌های مذهبی شهرستان بویراحمد همگام با دیگر گروه‌ها و نهادها در حال ضدعفونی کردن محله‌های شهر یاسوج هستند.

کوروش اداره رئیس شورای هیئات مذهبی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: در شرایط کنونی نیاز تلاش همه گروه‌ها برای مقابله با این ویروس هستیم که گروه جهادی معراج  هیئات مذهبی یاسوج در شام غریبان بانوی کربلا حضرت زینب(س) اقدام به ضدعفونی کردن معابر و محله‌های شهر یاسوج کردند.

وی از حضور حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه مرکز استان در این برنامه قدردانی کرد و افزود: نماینده ولی‌فقیه در جمع همسنگران جهادی در سنگر مبارزه با ویروس کرونا حاضر شد و اقدام به ضدعفونی کردن معابر و محله‌های شهر کردند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.