تاریخ انتشار:۱۳:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شهردار یاسوج در گفتگو با عصر دنا:
عصر دنا: هرگونه اسکان نوروزی در پارک ها، فضای سبز، هتل‌ها و مراکز گردشگری ممنون است و در صورت مشاهده نیروی انتظامی برخورد خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نستهن مقدم، شهردار یاسوج ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار عصر دنا گفت: هرگونه اسکان نوروزی در پارک ها، فضای سبز، هتل‌ها و مراکز گردشگری ممنون است و در صورت مشاهده نیروی انتظامی برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همین امروز بعد از جلسه ستاد کرونا، بررسی میدانی در آبشار یاسوج داشتیم و ماشین‌هایی با پلاک اصفهان، خوزستان، فارس و احیانا قم مشاهده شد که به آن‌ها تذکر داده ایم.

مقدم اظهار داشت: بیش از ۹ عملیات ضدعفونی معابر شهری یاسوج توسط ۲۰ تیم عملیاتی انجام گرفته و همچنان به صورت شبانه روزی ادامه خواهد یافت.

شهردار یاسوج بیان بیان داشت: عملیات گندزدایی به دلیل ماندگاری بیشتر و رفاه حال شهروندان در شب انجام می‌گیرد و از همکاری مردم صمیمانه تشکر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم بشدت قرنطینه خانگی را رعایت کنند و در خانه‌ها بمانید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.