تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این دعوت‌ها از نشست با خانواده سردار شهید غیب پرور شهید دانشی و اسلام نیا و سنگ تمام ایل بزرگ نوئی و همچنین دعوت خانواده‌های که به علت کمبود وقت به زمان دیگری مو کول شد.

لازم به ذکر است همایش تیره بوایی از ایل بزرگ نوئی در روستای پاده به دعوت خانو خانواده‌های آویزش، ابید، اوشال. اریانمهر، ملکپور، ناظمی، بزرگمهر، حامدی، سپهر نیا، همتیان پور، رضایی راد، در منزل پدری شهید محمد زکی اوشال برگزارشد و استقبال چشمگیری داشتند

سید محمد موحد در یکی از این دیدار‌های خانگی به تلاش‌های بسیار خود، برای بخش شدن سرفاریاب اشاره و اظهار کرد: زحمت کشیدیم تا سرفاریاب بخش شد، چرا برخی خدمات را نادیده می‌گیرند و برای اینکه به مطامع خود برسند می‌گویند موحد جاده را از اینجا برداشت و آنجا برد، اگر راست می‌گویید و ذره‌ای به اخلاق اعتقاد دارید بررسی کنید همه چیز مشخص است.
وی گفت: اگر ملاحظه کنید مدیرانی که در دوران نمایندگی بنده بودند بیشتر از حوزه بویراحمد و سادات امام زاده علی (ع) بود، چون که من اصلاً مرز نمی‌شناسم.
موحد با اشاره به گلایه‌های سادات رضا توفیق (سادات و طایفه موحد) از موحد که موجب رشد هیچ یک ازسادات رضا توفیق نشدی و هر چه بوده برای دیگران از جمله سادات امام زاده میرسالار (ع)، طیبی، بهمئی، سادات امامزاده علی (ع) و بویراحمد بوده است، بیان کرد: حال برخی بی انصافی نکنند خوب من بودم که فراجناحی و فرامنطقه‌ای بوده‌ام.

وی در پایان تصریح کرد: دیدگاه و اندیشه من همیشه فراتر از ایل و طایفه و منطقه است و معتقدم که نماینده آحاد مردم هستم، همیشه ارادت داشتم و دارم، این وظیفه من بود و هیچ منتی هم نمی‌گذارم.

موحد با اشاره به جاده باغچه سادات عنوان کرد:طرح مطالعه جاده باغچه سادات درسال ۴۱انجام شده با تلاش وپیگیری اعتبار لازم گرفته شد پیمانکاران در چند نقطه شروع به کار کردند اماچراعده‌ای این خدمات را نادیده می‌گیرند؟ وقضیه را طور دیگر جلوه میدهند، اما مردم بدانند اسناد همه چیز معلوم هست و کسانی که شایعه پراکنی می‌کنند حاضرم به مناظره بنشینم وهمه چیز را اثبات کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین