تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت روزهای مبارک دهه فجر، این صندوق بیمه‌گر، «جشن‌‌های روستایی و عشایر» را برگزار می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عیسی کریمی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: برنامه‌های گسترده‌ای برای روستاییان و عشایر داریم و امروز از اولین بانوی بازنشسته عشایر استان تقدیر کردیم.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش دارد که مشاغل خانگی را هم تحت پوشش قرار بیمه قرار دهد، گفت: آن دسته از افرادی که تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دریافت کرده اند را تحت پوشش این صندوق بیمه‌گر درمی‌آوریم تا از مزایای بازنشستگی بهره‌مند شوند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۷۰ درصد از حق بیمه‌های این افراد توسط دولت پرداخت می‌شود و این برای آن‌ها یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سهم دولت در پرداخت حق بیمه‌های بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: امسال حداقل سهم دولت از حق بیمه‌ها ۵۴۰ هزار تومان و حداکثر آن ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

کریمی با اشاره به نزدیک بودن پایان مهلت ثبت نام متولدین سال ۱۳۴۸ برای دریافت خدمات بیمه‌ای و بازنشستگان از این صندوق، گفت: از متولدین اسفند و بهمن سال ۴۸ می‌خواهیم که با توجه به پایان مهلت خود، هرچه سریعتر برای ثبت نام دریافت خدمات اقدام کنند؛ چراکه اول فرودین سال ۹۹ دیگر امکان این کار را نخواهند داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین