تاریخ انتشار:۱۷:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه توزیع آب در شهرهای استان فرسودگی ۳۰ درصدی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فیض الله پاسره بعدازظهر شنبه در دیدار مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در یاسوج افزود: فرسودگی شبکه در شهر یاسوج، مهمترین چالش‌ها پیش روی آبفای استان است.

وی بیان داشت: شهر یاسوج از مهاجرپذیرترین شهر‌های استان است و توسعه نامتوازن این شهر به دلیل مهاجرت سبب شده که در روند تأمین آب شهروندان در فصول گرم سال مشکلاتی ایجاد شود.

پاسره افزود: کمبود مخزن آب یکی از این مشکلات در شهر یاسوج است و با مطالعات انجام گرفته بیش از ۳۰ هزار متر مکعب مخزن آب برای شهر یاسوج مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: در این راستا باید برنامه ریزی و تأمین اعتبار لازم برای احداث انجام شود.

پاسره با بیان اینکه خط انتقال ۲۰ و ۱۲ اینچی از زیر مناطق مسکونی واقع در سرآب تاوه و مناطق شرقی یاسوج عبور می‌کند، گفت: این امر سبب ایجاد معارضات اجتماعی متعدد شده و نیازمند جابجایی است.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی‌های لازم نیز در راستای جابجایی خطوط انتقال تنگ کناره و مهران یاسوج انجام شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.