تاریخ انتشار:۱۶:۳۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی ۱۰ روستای این استان به دلیل بارش شدید برف اخیر همچنان قطع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمد نصیری‌راد، اظهار داشت: در بارش شدید برف اخیر جاده ۲۳۰ روستا اعم از خاکی، شوسه و آسفالته مسدود شد که تاکنون راه ارتباطی ۲۲۰ روستا باز شده است.

وی با بیان اینمه همچنان راه ارتباطی ۱۰ روستا در بخش مارگون بویراحمد قطع است، عنوان کرد: دلیل تاخیر در این بازگشایی خاکی و شوسه بودن این جاده‌ها بوده، زیرا عملیات بازگشایی و برف‌روبی در این مسیر‌ها به سختی امکان پذیر است.

نصیری‌راد ابراز کرد: به دلیل بارش شدید برف در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته راه ارتباطی ۲۳۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد قطع شد که با تلاش راهداران تاکنون راه ۲۲۰ روستا بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۰۰ راهدار با کمک ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین، نیمه سنگین و سبک در عملیات راهدار زمستانه فعالیت دارند.

نصیری‌راد با بیان اینکه محور سی‌سخت به پادنای استان اصفهان به دلیل نا ایمن بودن و گردنه‌های برف‌گیر تا بعد از ایام نوروز ۹۹ امکان بازگشایی وجود ندارد، افزود: در برخی نقاط این مسیر شاهد بارش برف به میزان ۶ متر هستیم.

وی به رانندگان توصیه کرد: در زمستان تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند، زیرا یک از دلایل ایجاد گره ترافیکی نداشتن زنجیر چرخ بویژه کامیون‌ها، تانکر‌های نفت کش، تریلی باری و اتوبوس در هنگام بارش‌ها است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین