تاریخ انتشار:۱۷:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه شهر دیشموک در خصوص نیمه کاره رها شدن مهم ترین مرکز فرهنگی بخش دیشموک گفت: از مردم شریف دیشموک و عموم نمازگزاران که در سرما و گرما در نمازجمعه حضور می یابند از طرف خود و مسؤولانی که کم کاری کردند پوزش خواسته و طلب بخشش می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق یاد امام زمان(عج) محبت و معرفت و شناخت نسبت به او و دستورات الهی آن حضرت هست.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خطبه تاریخی 27 دیماه مقام عظمای ولایت گفت: ملت عزیز ایران باید قوی شود و تنها راه پیشرفت ملت ایران این است که در تمام زمینه های نظامی، اقتصادی، جهش علمی و عدم وابستگی به نفت قوی شود.

وی افزود: در بعضی از علوم جزء کشورهای پیشرو دنیا هستیم و اگر در زمینه اقتصادی، مساله اقتصاد مقاومتی را طبق بیانات معظم له و کارشناسان اقتصادی در دولت ها اجرا می‌شد دشمن جرات تحریم کردن ملت را نداشت.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص سپاه قدس گفت: سپاه قدس مامورانی بدون مرز هستند که هر جایی از عالم نیاز به کمک مظلومان عالم باشد سپاه قدس حاضر خواهد شد.

وی افزود: طبق مبانی دینی وظیفه دفاع از مظلومان عالم را بر عهده داریم که ماموریت های سپاه قدس علیه زورگویان عالم مرز و کشور نمی شناسد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: همان جنتلمن‌های پشت میز مذاکره عاملان ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی‌اند.

وی افزود: اگر مسئولان در مذاکراتشان سابقه دشمن را می دیدند برجام خسارت محض نمی شد.

راوند ادامه داد: با ایجاد قحطی ساختگی و تحریم ایران در زمان دولت قاجار چیزی قریب به 9 الی 11 میلیون بر اثر قحطی کشته شدند.

وی افزود: خباثتهای کشورهای اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه حتی در زمان جنگ تحمیلی علیه ملت ایران با حمایت های نظامی، دادن سلاح های شیمیایی به صدام ادامه یافت که جانبازان اعصاب و روان ناشی از سلاح های شیمایی داریم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به رفتار دوگانه آمریکایی در خصوص ملت ایران گفت:در زمان دولت قبلی آمریکا همچون دولت اوباما از یک طرف دارو را بر روی بیماران ما تحریم می کردند و از یک طرف در عید نوروز سفره هفت سین پهن می کردند.

راوند افزود: شیاطین روزگار ژست همدردی با مردم ایران می‌گیرد ولی در مقام عمل از روبرو خنجر به قلب ملت ایران با ترور سردار دلها می زنند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به ناامن جلوه دادن ایران توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص جام باشگاه های آسیا گفت: دو تیم پرسپولیس و استقلال در سراسر کشور طرفدار دارند ولی دشمن با سیاسی کاری درصدد آسیب زدن اجتماعی به ایران و نا امن جلوه دادن کشور هستند.

وی افزود:بزرگان فوتبال ما بیانیه دادند که در خارج از کشور فوتبال بازی نمی کنند که این جای تقدیر دارد و از وزارت امورخارجه خواستار برخورد با صلابت در خصوص این امر هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به مراسم تودیع ومعارفه نماینده ولی فقیه در استان گفت: از زحمات حضرات آیات ملک حسینی و امام جمعه یاسوج حجت الاسلام حسینی  به خاطر خدمات و زحماتشان به مردم تقدیر می شود.

وی افزود: از نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج باید طبق حکم مقام معظم رهبری حمایت شود.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت:از زحمات و خدمات چندین ساله سروان اسماعیل معززی تقدیر و برای فرمانده جدید و فرزند منطقه سروان کریم انصاری آرزوی توفیق و تربیت جوانان  را داریم.

حجت اسلام علی اکبر راوند با اشاره به نیمه کاره رها شدن مصلای نماز جمعه شهر دیشموک گفت: از مردم شریف دیشموک و عموم نمازگزاران که در سرما و گرما در نماز جمعه حضور می یابند از طرف خود و مسئولینی که کم کاری کردند پوزش و طلب بخشش می کنم.

وی افزود: مصلی نماز جمعه بیش از 90 درصد پیشرفت کاری دارد که امید است مسئولین پیمانکار را ملزم کنند تا این مکان مهم فرهنگی را به سرانجام برسانند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اختلافات خانوادگی بین خانواده ها گفت: بر بزرگان خانواده های داماد و عروس ضروری است که مشکلات جوانان را با مشاوره و راهنمایی های صحیح کم کنند.

وی افزود: هدایت ها و تجربیات بزرگان خانواده می تواند کمک کاری به پیشرفت خانواده های ما باشد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به حضور طلاب اعزامی از دفتر آیت الله صافی به بخش دیشموک گفت:از حضور روحانیون اعزامی تقدیرمی شود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.