کد خبر: ۱۴۶۶۶
تاریخ انتشار:۱۱:۴۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۸
شیخ سلمان و شرکای سعودی اش بخوانند؛
عصر دنا: روز گذشته سایت رسمی باشگاه شهرخودرو ، خبر داد مهاجم اوکراینی مد نظرشان وارد ایران شد و با حضور در دفتر باشگاه در تهران، پس از مذاکره با فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو، قراردادی داخلی را به امضا رساند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"میروسلاو اسلاووف" قرار است صبح امروز راهی ایفمارک ‌شود تا تست‌های نهایی پزشکی اش را انجام دهد. این اتفاق شاید در حالت عادی یک انتقال معمولی مانند ورود دهها بازیکن دیگر خارجی به کشورمان باشد. برزیلی، مجارستانی، آفریقای جنوبی، کامرونی، کروات، نیجریه ای، ژاپنی، عراقی و ... که هر یک می آیند و در سطح اول یا دوم لیگ برتر فوتبال یا دیگر رشته ها مانند بسکتبال بازی می کنند. اوکراین هم یکی از همین کشورهاست ولی آنچه در این میان قابل توجه است حضور یک فوتبالیست اوکراینی در تهران است. کشوری که چند روز پیش در آن یک هواپیمای خطوط هوایی کشورش به اشتباه مورد اصابت موشک قرار گرفته و با ۱۷۶ سرنشین سقوط کرد که عده ای از این افراد اوکراینی بودند.

شیخ سلمان و شرکای سعودی اش در این آب گل آلود در شرایطی می خواهند به سود تیم های عرب زبان ماهی بگیرند که یک شهروند اوکراینی که کشورش علاوه بر تلفات جانی (کادر پرواز) یک هواپیمای مدل ۲۰۱۶ خود را هم از دست داده برای بازی در لیگ برتر ایران وارد فضای هوایی و در نهایت ورزشگاه های کشورمان شده است. ولی کاسه های داغتر از آش با بهانه تراشی در این مسیر می خواهند به گونه ای مسایل را وارونه جلوه بدهند که ایران امن نیست! این مهاجم ۲۹ ساله در لیگ های دانمارک، لتونی، امارات، فرانسه، اتریش و اوکراین بازی کرده است و سابقه حضور در لیگ اروپا را نیز دارد اما بدون هیچ پیش شرط و بهانه ای روز گذشته به تهران آمد و قرار است امشب هم پس از شرکت در تست های ایفمارک باز هم سوار هواپیما شده راهی مشهد شود. اگر شیخ سلمان مدعیست ایران امن نیست پس چطور این بازیکن اوکراینی به تهران آمده است؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.