کد خبر: ۱۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۳۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی هیچ تعارفی با زمین‌خواران ندارد، گفت: زمین‌خواران حریم جاده‌ها و رودخانه‌ها حاشیه امن ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا‌ مزارعی اظهار داشت: تخریب مکان‌های ایجادشده کنار جاده‌های ارتباطی این استان در دستور کار دستگاه قضایی بوده و تاکنون اقدامات لازم در برخی نقاط از جمله تنگ سریز یاسوج اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه "مانع دست‌درازی به عرصه‌های منابع ملی و حریم رودخانه‌ها می‌شویم" عنوان کرد: سال گذشته بیش از 49 هزار و 500 مترمربع از حریم رودخانه‌های استان رفع تصرف شد.

مزارعی ابراز کرد: در سال 95، 20 قاضی در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد استخدام شدند و امروز در دورترین نقطه این استان کمبود قاضی نداریم و به‌نوعی به مناطق مختلف به‌بهترین نحو ممکن خدمت ارائه می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تصریح بر اینکه "در زمینه برخورد با استخدام‌های بدون ضابطه و فله‌ای مماشاتی نداریم"، ادامه داد: در صورتی که به این نتیجه رسیدیم در زمینه استخدام در اداره و یا دستگاه اجرایی بی‌عدالتی شده بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

مزارعی در پاسخ به این سؤال که چه‌دلیلی دارد هنوز برخی از کارخانه‌های شن و ماسه کنار رودخانه بشار جمع‌آوری نشده‌اند، تصریح کرد: این موضوع در نشست شورای تأمین مطرح شد و گفتیم بنای برخورد داریم که در آن جلسه گفته شد در صورت جمع‌آوری تمامی کارخانه‌های شن و ماسه فعالیت اقتصادی در این منطقه مختل می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
ایا ویلا های جاده سروک تخریب شد یا نه ......


منتظر باشیم یا نه؟؟؟؟؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
سلام
جناب حجت الاسلام مزارعی
وجود سنگ شکنها در حاشیه بشار بر میگردد به طیف حاکم و اینکه این سنگ شکنها متعلق به افراد خاص می باشند و اگر تاکنون محقق نگردیده فقط اعمال نفوذ بوده که انشالله با درایت دستگاه محترم قضایی به سرانجام برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.