کد خبر: ۱۳۳۲۱
تاریخ انتشار:۰۹:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم ورامین:
عصر دنا: به مردم وعده می دهند که شرایط را تغییر می دهند اما ما فکر می کنیم با همین شرایط امکان نجات وضعیت کشور با منابع و نیروی انسانی متراکم وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه روز جمعه ۲۲ اردیبهشت پس از مناظره سوم انتخاباتی در اجتماع پرشور مردم ورامین حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع مردم انقلابی ورامین هستم، مردمی که در سال ۴۲ به دفاع از امام به پا خواستند، و نسل امروز آن‌ها سرنوشت‌ سازتر هستند و مطابق آنچه از مردم این خطه سراغ داریم، امروز شرایط خاصی در کشور است.

وی افزود: آنچه که سبب حضور من در میان مردم غیور ورامین شد مسائلی است که هر چه پرده‌ها بیشتر کنار می‌رود، مردم بیشتر به آن پی می‌برند، آنچه بیش از هر چیز عینیت دارد نگاه به بیگانه است و اینکه بیگانه را در همه مسایل کشور مؤثر دانستن است، کما اینکه کشورهای بسیاری همچون لیبی در دنیا بوده‌اند که به جهت نگاه به بیرون مرزها، سرنوشت بدی برایشان رقم خورد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه موشک برای جنگیدن نیست، بلکه برای حفظ امنیت کشور است بیان کرد: داشتن موشک برای این است که کسی نگاه چپ به کشور نداشته باشد و در واقع نشان دادن قدرت دفاعی کشور است که دشمنان بدانند ما قدرتمندیم.

حجت‌الاسلام رئیسی ضمن اشاره به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم گفت:اگر سری به شهرستان‌ها بزنیم، متوجه می‌شویم شهری که چنین جایگاهی در انقلاب دارد در شأنش نیست که خانمی بگوید همسرم شغل ندارد، بیش از ۱۷ هزار کارگاه تعطیل شده در کشور وجود دارد، که اگر این مسئله را آقایان می‌فهمند باید کاری بکنند، وقتی از کارگاه‌ها می‌پرسیم که چرا تعطیل کرده‌اید؟ می‌گویند نقدینگی نداریم؛ این در حالی است که نباید وضعیت کشور به این شکل باشد.

*  هوای ریاست‌جمهوری به سرمان نزده ولی وضعیت مردم باعث شد احساس تکلیف کنیم

وی با اشاره به اینکه ما شغل داشتیم و  هوای ریاست‌جمهوری هم به سرمان نزده ولی وضعیت مردم را دیدیم و احساس تکلیف کردیم عنوان کرد: در این ۳۸ سال با کسانی که فساد کرده‌اند با اغماض برخورد نکردیم، اینکه می‌گویید مردم با اتوبوس برای حمایت می‌آیند، اهانت به مردم است؛ زمانی می‌گفتید مردم با ساندیس می‌آیند و از فتنه‌گران برائت می‌جویند، چرا نمی‌خواهید مردم را باور کنید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ثمره برجام چه بود خاطرنشان کرد: این همه هیئت خارجی وارد کشور شدند و ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سال گذشته داشتیم، و به جای اینکه به جوانان بها دهیم به بیرون توجه داریم؛ حرف ما این است که چرا شما اتهام‌زنی می‌کنید؟ از چه چیزی عصبانی هستید؟ از کارگران معدن یا کسانی که می‌گویند اگر یک اختلاس کم شود تا مشکل مسکن مردم برطرف ‌شود.

دولت مخالف افزایش وام ازدواج است

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: اکنون ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج داریم، در صورتی که شما با افزایش وام مخالفت کردید؛ ۵۰۰ هزار زوج در نوبت وام هستند و اگر دو نفر از این کسانی که وام غیرقانونی گرفتند آن را برگردانند مشکل ازدواج جوانان حل می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما مانند بسیاری از بزرگان مانند شهید بهشتی میدان را خالی نمی‌کنیم و معتقدیم که مشکلات حل‌شدنی هستند خاطرنشان کرد: انتخابات امسال رقم زدن شرایطی است که فراتر از مشکلات اقتصادی است و باید در ریل انقلاب بیفتیم و راه آن هم اتکال به خدا و اعتماد به جوانان است و اینکه به مردم خودمان توجه کنیم.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.