تاریخ انتشار:۲۲:۰۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسؤول حوادث فرمانداری کهگیلویه خبر داد
عصر دنا: مسؤول حوادث فرمانداری کهگیلویه با بیان اینکه 2 تبعه افغان در رودخانه مارون غرق شدند،گفت: به علت گل آلودگی آب رودخانه تاکنون تیم نجات غریق موفق به یافتن این دو نشدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): 2 تبعه افغان عصر امروز حین آبتنی در رودخانه مارون غرق شدند.

سرتیپ خادمی در این باره به خبرنگار فارس گفت: این حادثه از طریق دهیار روستای کلات اطلاع داده شد و بلافاصله بنده به همراه تیم امدادرسان هلال‌احمر عازم محل حادثه شدیم.

مسؤول حوادث فرمانداری کهگیلویه تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر عملیات امداد را از ساعات اولیه وقوع حادثه آغاز کردند اما به علت گل‌آلودگی رودخانه تاکنون موفق به یافتن اجساد غرق شدگان نشدند.

خادمی افزود: این دو جوان 17 و 18 ساله به همراه چهار نفر از اتباع افغانستان در حوالی رودخانه مارون مشغول به کار بودند و پس از اتمام کار قصد آبتنی در این رودخانه داشتند.

وی با بیان اینکه گل آلوده شدن آب اجازه جستجوی دقیق به غواصان نداده است،گفت: در صورت پیدا نشدن اجساد تا پایان امشب تیم تخصصی غواص و نجات غریق از مرکز استان اعزام خواهند شد./ فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.