تاریخ انتشار:۱۵:۲۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد ایثاگران دکتر قالیباف در جنوب:
عصر دنا: رئیس ستاد ایثاگران دکتر قالیباف در جنوب گفت: دکتر قالیباف می گوید ما می‌توانیم ۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم و برنامه خود را هم تشریح کرده‌اند ولی دولت فعلی می‌گوید که نمی‌توانیم و امکان ندارد، این آقایانی که می‌گویند نمی‌توانیم در چهار سال آینده ۹ میلیون بیکار تحویل جامعه می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): امیرحسین رشیدی رئیس ستاد ایثاگران دکتر قالیباف در جنوب کشور صبح امروز در اجتماع ایثارگران، بازنشستگان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و جانبازان در یاسوج حضور یافت

وی گفت: ممکن است کسی در عرصه باشد، صالح هم باشد اما مقبول نباشد، ممکن است کسی صالح باشد اما آیا می‌تواند کشور را اداره کند. دکتر قالیباف امروز مدیری موفق، اصلح و کارآمد است.

رشیدی افزود: برخی ستادها که احترام آن‌ها را هم داریم شایع می‌کنند که دکتر قالیباف کنار می رود، دکتر قالیباف چرا باید کنار برود، اصلح است؛ موقعیت اجتماعی دارد و مهمتر از همه باور دارد که می‌تواند پس چرا باید کنار برود.

وی گفت: اطمینان دارم  دکتر قالیباف اصلا امکان ندارد کنار برود و تحت هیچ شرایطی به نفع احدالناسی کنار نمی‌رود و انصراف نمی‌دهد.

رشیدی افزود: دکتر قالیباف می گوید ما می‌توانیم ۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم و برنامه خود را هم تشریح کرده‌اند ولی دولت فعلی می‌گوید که نمی‌توانیم و امکان ندارد، این آقایانی که می‌گویند نمی‌توانیم در چهار سال آینده ۹ میلیون بیکار تحویل جامعه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برخی با عوام فریبی می‌گویند به ما رای بدهید تا جنگی پیش نیاید و بعضی فکر می‌کنند اگر آقای قالیباف بیاید جنگی رخ می‌دهد. شما ببینید دکتر قالیباف در جواب سوالی در رابطه با  مقابله با یاوه‌گویی دشمنان می‌گویند که باید کار کنیم، کار، کار، کار و کشور را بسازیم و به استقلال واقعی برسیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین