کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار:۲۲:۵۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برگزار می گردد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ بهمنیار، فرمانده بسیج ناحیه عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت از آمادگی رزم در بسیج و داشتن بسیج سازماندهی شده اشاره کرد و گفت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان به استعداد 3 گردان و به مدت 2 روز از 31 فروردین ماه جاری تا یکم اردیبهشت در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان بر گزار می گردد.

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور نمایش اقتدار و توان رزمی و دفاعی بسیجیان و آشنایی با انواع تاکتیک ها و تکنیک ها و در راستای انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ، سازماندهی و آموزش بسیجیان برگزار می گردد.

فرمانده سپاه عشایر استان در تشریح برنامه های اجرایی این رزمایش گفت: در این رزمایش علاوه بر  کارهایی رزمی، برنامه های فوق برنامه ، مسابقات فرهنگی و غیره و برنامه های بصیرتی،سیاسی، عقیدتی و اعتقادی برگزار می گردد.

وی افزود: در این برنامه سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان، افزایش کارآمدی گردانها و هدایت و نظارت برآموزشهای نظامی و رزمایش ها و تمرینات رزمی مورد توجه است.

بهمنیار گفت: این رزمایش با دعوت از مدیران کل و رئوسای ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی، معتمدین و ریش سفیدان عشایری استان و خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و دفاع مقدس برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.