کد خبر: ۱۲۷۷۳
تاریخ انتشار:۲۲:۴۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید طیب:
عصر دنا: عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید طیب:پیشنهاد می دهم با انتشار نامه ای و یا اگر متنتان کفاف می دهد در قالب جزوه ای عملکرد چهارساله دولت را به دستگاه های ذیربط و روئسای دانشگاه تحویل دهید زیرا که خود آنها هنوز به درستی نمی دانند از کدام عملکرد باید دفاع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد عبدالحسینی عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان در واکنش به صحبت های حاشیه برانگیز استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع روئسای دانشگاه های استان ضمن انتقاد از اینگونه موضع گیری ها با ارسال نامه ای به  صبح زاگرس نکاتی را متذکر شدند.

متن نامه به این شرح است:

اخیرا مطلبی در سایت های استان به نقل از جناب آقای دکتر خادمی مشاهده کردم که برخود لازم می دانم خدمت استاندار محترم چند نکته ای را متذکر بشوم:

سوال اساسی این حقیر و بسیاری از مردمی که در طول مدت این چهار سال آنها را بی سواد و بی شناسنامه خوانده اید از شما و تیم دولت آن است که پیش از آنی که دیگران را متهم به شعارهای عوام فریبانه نمایید ابتدا حضرتعالی به عنوان نماینده دولت برای ما بی سوادان توضیح دهید که وعده صد روزه، برجام تابان، سایه جنگ، عزت پاسپورت ایرانی و .... جزء وعده های عوام فریبانه بود یا خیر؟!

توهین به فهم و درک مردم و دلسوزان انقلاب از ابتدای دولت با القابی که هم اکنون هم بر آن پافشاری می کنید سنت ناپسندی بود که برای به کرسی نشاندن تفکرات نامطلوبتان طرح ریزی می شد.

از صحبت های شما چنین برداشت می شود که رای دادن به غیر از کاندیدای مورد نظر دامن زدن به افراطگرایی و همان گذاره هایی است که در انتخابات سال 92 بر ان دامن زدید و سرانجام هم تعریف مشخصی از آن ندادید.

پیشنهاد می دهم با انتشار نامه ای و یا اگر متنتان کفاف می دهد در قالب جزوه ای عملکرد چهارساله دولت را به دستگاه های ذیربط و روئسای دانشگاه تحویل دهید زیرا که خود آنها هنوز به درستی نمی دانند از کدام عملکرد باید دفاع کنند.

از منظر شما سطح کم آگاهی مردم استان و جمعیت بی سوادان آن به قدری بالاست که باید جامعه دانشگاهی ورود کنند و از نداشته های دولت دفاع نمایند؛ جناب آقای استاندار اگر می خواهید عملکرد واقعی چهارساله خود را  بدانید کمی نیز با مردم استان خود به جای برچسپ زنی به این ولی نعمتان به صداقت رفتار کنید.

بر همگان مبرهن است که جامعه دانشگاهی در طول این چهار سال با درخواست های مکرر بی صبرانه منتظر حضور شما به عنوان نماینده تام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای دانشگاهی بود اما دریغ از یک تایید و یا حضور.

جناب آقای استاندار عملکرد ضعیف دولت را با ادعای نداشتن تریبون ها و فضای مناسب برای ارائه گزارش های خودتان سرپوش نگذارید.

ما به دنبال آن هستیم تا با ایجاد فضایی آرام و بدور از سیاهنمایی برای انتخابا فردی اصلح تمام تلاش خود را انجام دهیم و از این رو کماکان از شما درخواست داریم تا در فضای دانشگاهی و در جمع دانشجویان که تعداد بی شماری از آنها از همان بی سوادانند حضور یافته و گزارش عملکردتان را ارائه دهید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین