کد خبر: ۱۲۷۶۵
تاریخ انتشار:۲۲:۰۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: بابت تمام اتفاقات ناخواسته ایجاد شده از هواداران واقعی پرسپولیس و دوستانم در این تیم و همینطور کادرفنی، هم تیمی‌ها و مسئولان باشگاه پیکان عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد صادق بارانی که در دقایق پایانی دیدار پیکان مقابل پرسپولیس به دلیل حواشی و اتفاقات ناخوشایند ایجاد شده با تصمیم داور مسابقه از زمین اخراج شد، با صدور بیانیه ای ضمن عذرخواهی بابت اتفاقات اخیر درباره حواشی ناخواسته‌ای که برایش ایجاد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آنچه در ساعت‌ها و روزهای سخت و تلخ پس از بازی با پرسپولیس بر من گذشت، تجربه‌ای تازه و البته با ارزش برای من بود. به قول مربی‌ام مجید جلالی، شکست مقابل پرسپولیس برای همه ما یک باخت تلخ همراه بود. تیم ما در روزی که یک بازی مردانه را در مقابل حریف قدرتمند خود و 50 هزار هوادارش ارائه داد، هم کتک خورد، هم ناسزا شنید، هم با تصمیمات ناعادلانه داور مواجه و در پایان هم محکوم به بی اخلاقی شد. به هیچ وجه قصد ندارم رفتار و واکنش ناخواسته و صد البته غیر حرفه‌ای که در مقابل مهدی طارمی داشتم را، توجیه کنم. آن اتفاق به هیچ وجه نه در شأن من بود، نه در شأن تیم و باشگاهم و نه در دنیای حرفه‌ای فوتبال توجیهی برای آن وجود دارد، اما ناسزاهایی که من و هم تیمی‌هایم چه در داخل و از بیرون از زمین شنیدیم، آستانه تحمل هم انسانی را کم می‌کند.

پس از پایان مسابقه هم متأسفانه در صفحه اجتماعی‌ با بدترین توهین‌ها به خودم و خانواده‌ام که قطعا در این اتفاقات هیچ تقصیری نداشته و ندارند، مواجه شدم. افرادی که قطعا حساب‌شان از هواداران فهیم پرسپولیس جداست، اما آنچه لایق خودشان و خانواده‌شان بود را، به من و خانواده‌ام نسبت دادند. با این حال دوست دارم بابت تمام اتفاقات ناخواسته ایجاد شده از هواداران اصیل و واقعی پرسپولیس و دوستانم در این تیم و همینطور کادرفنی، هم تیمی‌ها و مسئولان باشگاه پیکان عذرخواهی کنم.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین