کد خبر: ۱۲۷۵۲
تاریخ انتشار:۲۰:۵۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: یک شرکت کمپوت‌سازی در تخلفی عجیب دو تاریخ تولید متفاوت بر روی در قوطی محصولات تولیدی خود درج کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یک شرکت کمپوت‌سازی دست به اقدام و تخلف عجیبی زده است.

این شرکت بر روی در قوطی‌های کپموت دو تاریخ تولید و انقضاء درج کرده است به این صورت که بر روی در یکی از کمپوتها تاریخ تولید 95/07/20 و تاریخ انقضاء دو سال بعد یعنی 97/07/20 درج شده است، این اتفاق درحالی رخ داده که در انتهای همان قوطی کمپوت، تاریخ تولید دیگری نیز به تاریخ 94/05/15 ذکر شده است.

البته شاید این اتفاق سهوی به نظر برسد اما بر روی در دیگر قوطی‌های کمپوت این شرکت نیز این اتفاق افتاده است؛ بر روی در قوطی یکی دیگر از کمپوتهای این شرکت تاریخ تولید 95/05/20 و تاریخ انقضاء 97/05/20 درج شده است و بر روی انتهای قوطی تاریخ تولید دیگری به تاریخ 94/03/30 نوشته شده و البته سهواً یا عمداً تلاش برای مخدوش کردن این تاریخ صورت گرفته یا ممکن است این اقدام برای فروش این محصولات با وجود اتمام زمان مصرف آنها صورت گرفته باشد(درج تاریخ جدید بر روی محصول).

​​​​​​

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.