کد خبر: ۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان از گسترش روز افزون مصرف مواد مخدر بین بانوان خبر داد و افزود: عمده اعتیاد خانم ها از طریق باشگاههای ورزشی و آرایشگاههای زنان اتفاق می افتد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ناصر رضایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد در جلسه شورای اداری شهرستان دنا ضمن تشکر از مجموعه فعالیتهای انجام شده در شهرستان دنا در زمینه مواد مخدر گفت:شهرستان دنا جزو شهرستانهایی بوده که با همکاری تشکلها اقدامات خوبی انجام داده است.

رضایی با بیان اینکه شخص رهبر انقلاب مدام پیگیر موضوع مواد مخدر است گفت:مواد مخدر اولویت دارترین آسیب در کشور است.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد معتادین کشور شاغل اند و 58 درصد زیر 34 سال سن دارند، افزود:این مقام مسوول با اشاره به اینکه 64 درصد معتادین متاهل هستند.

رضایی گفت:حدود یک میلیون و 320 هزار معتاد رسمی در کشور وجود دارد که پنج تا هفت میلیون نفر در خانواده ها درگیر مواد مخدر هستند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه معتادان افراد کم بضاعت مالی نیستند افزود:بین معتادین پزشک و اعضای هییت علمی دانشگاه هم وجود دارد.

رضایی با بیان اینکه 65 درصد همسر ازاری ها، 65 درصد طلاق ها، 40 درصد سرقتها،30 درصد کودک آزاری ها و 23 درصد نزاعها در کشور در اثر اعتیاد است.

وی خاطر نشان کرد:اعتیاد به تنهایی معلول بسیاری از علتها است که اگر حل شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

رضایی با اشاره به اینکه این روزها اعتیاد درحال زنانه شدن است ابراز کرد: قبلا از مجموع معتادان کشور چهار الی پنج درصد خانم ها معتاد بودند و اکنون این عدد به 10 درصد رسیده است.

وی ابراز کرد:عمده اعتیاد خانم ها از طریق باشگاههای ورزشی و آرایشگاههای زنان اتفاق می افتد.

منبع:سفیردنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار