کد خبر: ۱۲۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، گفت:اهالی کاکان دروغگو هستند و متاسفانه یک ذره صداقت ندارند و در صورتی که حقابه به گونه ای است که روستای های منصور خانی و غضنفر خانی باید استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با بیان اینکه در دهستان کاکان 12 روستا وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه ضرورت دهستان کاکان در حوزه آب کشاورزی دارد و کشاورزان نیز نگران بودند برای مصرف بهینه  آب و ستوه یکپارچه باغات آبیاری سیستم های نوین را در دستور کار قرار دادیم که تا به الان 450 هکتار از باغات روستاهای غضنفرخانی، زرده خانی و حسین خانی این کار انجام شده است.

وی اظهار کرد: در دهستان کاکان کار نقشه برداری و طراحی تمامی سطوح زراعی و باغی به اتمام رسیده است و حتی آبیاری تحت فشار روستای غضنفرخانی که 120 هکتار بود با حضور وزیر جهاد کشاورزی همزمان با سفر هیئت دولت به استان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در گذشته جداول آب رسانی به باغات روستای عباسعلی خانی بازسازی شد اما با توجه به اجرای سیستم تحت فشار دیگر ضرورت احداث این جداول وجود ندارد و به زودی عملیات اجرایی این سیستم در روستای منصور خانی و عباسعلی خانی  شروع می شود.

محمدی به انجام شدن مطالعات و نقشه برداری سیستم آبیاری تحت فشار در روستاهای عباسعلی خانی و حمزه خانی اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه هوا در این منطقه بسیار سرد است عملیات اجرای این آبیاری در اوایل سال 96 آغاز می شود.

وی به راه اندازی چاه مشترک آب کشاورزی بین سه روستای غضنفر خانی، منصور خانی و حمزه خانی اشاره کرد و یادآور شد: با راه اندازی این چاه تا حدودی مشکل آبیاری این کشاورزان رفع شده است.

اهالی کاکان ها دروغگو هستند و متاسفانه یک زره صداقت ندارند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه مردم روستای حمزه خانی عنوان می کنند که نصف آب این چاه مربوط به این روستا است، اینگونه جواب داد و افزود:  نصف آب این چاه مربوط به منصور خانی است نسبت 53  به 47 است، اما در این چهار سالی که این چاه به بهره برداری رسیده است همه آب آن را روستای حمزه خانی استفاده کرده است این را هم بدانید که اهالی کاکان دروغگو هستند و متاسفانه یک ذره صداقت ندارند و در صورتی که حقابه به گونه ای است که روستای های منصور خانی و غضنفر خانی باید استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس مبنی بر اینکه چرا سردخانه روستای عباسعلی خانی تعطیل است، اظهار کرد: این سردخانه مربوط به بخش خصوصی است، اما ما در بخش کاکان دو سردخانه داریم که فعال هستند و این آمادگی را داریم که اگر بخش خصوصی متقاضی ساخت سردخانه باشد نهایت کمک ریالی را به آنها خواهیم داشت.

محمدی به مشکل دیگر کشاورزان دهستان کاکان با منابع طبیعی اشاره داشت و اضافه کرد: در مورد باغات این افراد بخش نامه و قانون ماده 54 رفع تداخل اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی را حل و فصل می کند وجود دارد که کشاورزان صاحب نسخ با تهیه درخواستی مبنی بر همین موضوع و مهر و امضاء شورای اسلامی روستای محل سکونت خود به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد مراجعه کنند و این اداره نیز برای اجرای ماده قانونی ذکر شده با حضور در پلاک مورد نظر با حضور منابع طبیعی پلاک را رفع تکیلف و سطحی که سابقه کشت و زرع قدیمی و دارای بافت کشاورزی باشد در تملک کشاورزی قرار می دهد.

جهت مشاهده اعتراضات مردم کاکان برروی تیتر زیرکلیک کنید.

سفر" خبرنگاران صبح زاگرس" به روستای کاکان بویراحمد/ آنچه درکاکان گذشت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
مردم کاکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
امام على علیه السلام فرموذه است
أَربَعٌ مَن أُعطیَهُنَّ فَقَد أُعطىَ خَیرَ الدُّنیا وَالخِرَةِ صِدقُ حَدیثٍ وَأَداءُ أَمانَةٍ وَعِفَّةُ بَطنٍ وَحُسنُ خُلقٍ؛
چهار چیز است كه به هر كس داده شود خیر دنیا و آخرت به او داده شده است: راستگویى، اداء امانت، حلال خورى و خوش اخلاقى.
متاسفانه بعضی از خبر نگاران و اصحاب جراید برای اینکه توجه مردم را به روز نامه و یا پایگاه خبری خود جلب نمایند نسبت به نشر خبرهای کذب مبادرت می ورزند . تا آن جای که ما آقای محمدی را می شناسیم ایشان اینگونه صحبتها را بیان نمی کنند و بهتر بگویم شخصیت این فرد اینگونه نیست که بخواهد به کسی توهین نمایند آن هم به مردمی که تعداد زیادی از آنها فامیلهای آقای محمدی هستند پس خبرنگار صبح زاگرس باید متوجه باشد که مردم کاکان آنقدر فهیم هستند که مدیر خوب وبد را تشخیص دهند .
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
سلام
این بنده خداها الکی که نمیکنن. اصلا چه دلیلی دارن این کار رو کنن . برا خبرنگار و هم برا سایت مسولیت داره. شخصیت ی خبرنگار خیلی بلاتر از این حرف هاس که بخواد خودش یا سایت مطرح بشه. حتما گفته اگه نگفته باشه خودش میاد اعتراض میکنه از سایت شکایت میکنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.