کد خبر: ۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار:۲۲:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از انتخاب علی جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، از انتخاب «علی جنتی» به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب خبر داد.

وی درباره برنامه انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه به دبیرکلی محمدباقر نوبخت برای انتخابات ۹۶ اظهار داشت: با توجه به اینکه حجت الاسلام روحانی، «محمد شریعتمداری» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کرده است، حزب اعتدال و توسعه نیز در حال تدارکات لازم برای همکاری است.

شجاعی درباره راهبرد حزب اعتدال و توسعه نسبت به شورای عالی اصلاح طلبان گفت: فعلا جلسات سیستماتیک منظمی با شورای عالی اصلاح طلبان نداشته ایم اما هدف کلی، تعامل جدی با این شورا است.

وی ادامه داد: بنا داریم تا ائتلاف ۹۲ که در سال ۹۴ با عنوان لیست امید بود، در سال ۹۶ هم ادامه پیدا کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه می خواهیم در انتخابات شوراها، لیست مشترک با اصلاح طلبان بدهیم عنوان کرد: فعلا درباره اینکه حزب اعتدال و توسعه قرار است با شورای عالی همکاری کند یا شورای هماهنگی اصلاح طلبان، بحثی نشده است. 
منبع: مهر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.