کد خبر: ۱۲۲۵۱
تاریخ انتشار:۱۹:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: سرمربی الهلال گفت: برای من اهمیتی ندارد که در بازی فردا بهترین گلزن پرسپولیس غایب است چون تیم بزرگ اصلا متکی به یک بازیکن نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رامون دیاز سرمربی الهلال عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس در نشست خبری گفت: ما برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا اینجا هستیم. ما برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها امکانات لازم را داریم. کاملا آماده هستیم تا با قدرت در این رقابت‌ها ظاهر شویم و تداخل در بازی‌های لیگ هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: بازی فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهد بود زیرا مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم اما با این وجود ما سبک بازی خود را تغییر نمی‌دهیم و با سبک سابق خود بازی خواهیم کرد تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برییم و صدرنشین لیگ عربستان هستیم و می‌خواهیم این قدرت خود را بازی فردا مقابل پرسپولیس نشان دهیم.

دیاز ادامه داد: ما تمام امکانات لازم را برای اینکه فردا مقابل پرسپولیس در اوج آمادگی حضور پیدا کنیم، داریم. فردا هیچ بازیکن مصدومی جز سالم الدوسری نداریم و معتقدم این بازی از سوی هر دو طرف باز خواهد بود و شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

سرمربی الهلال در ادامه در اظهاراتی عجیب درباره طارمی که مجوز حضور در این بازی را کسب کرده بود گفت: برای من اهمیتی ندارد که در بازی فردا بهترین گلزن پرسپولیس غایب است چون تیم بزرگ اصلا متکی به یک بازیکن نیست.

دیاز در پایان گفت: حضور پرشور هواداران عمانی برای استقبال ما، من را به وجد آورد آنها واقعا شماره یک هستند. تشویق و حمایت آنها در بازی فردا برای ما کمکی خواهد بود و امیدوارم در بازی فردا در ورزشگاه حاضر شوند. ما باید اولین بازی خود در آسیا را عالی آغاز کنیم و این مرحله نیاز به تمرکز بالا دارد.
منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین