کد خبر: ۱۲۱۱۶
تاریخ انتشار:۱۷:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه مطرح کرد
عصر دنا: رئیس میراث فرهنگی، گردشگری کهگیلویه با اشاره به اینکه بافت قدیم دهدشت به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی در استان است گفت: به رغم مکاتبات و مصوبه‌های گذشته هیچ اقدامی در جمع‌آوری احشام در حریم بافت صورت نگرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: 10 کمیته برای هماهنگی خدمات سفر تشکیل و برای هر کمیته وظایفی تعریف شده است.

 

سیاوش زمان با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری شهرستان کهگیلویه، عنوان کرد: کمیته‌های 10 گانه ستاد اجرایی سفر شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات ترافیکی، هماهنگی امور شهرداری، اسکان، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد، خدمات بهداشتی و اطلاع‌رسانی و فرهنگی است.

 

وی هماهنگی و انسجام در برگزاری ویژه برنامه‌های نوروز را یک ضرورت خواند و افزود: گردشگری امری فرابخشی و عملکرد همه نهادها و ادارات در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه‌های نوروز مؤثر است.

پایگاه خبری کهگیلویه

زمان افزود:شرایط آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری به ویژه آثار تاریخی همه ساله گردشگران و مهمانانی را راهی این شهرستان می‌کند.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری کهگیلویه با اشاره به اینکه بافت قدیم دهدشت به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی در استان است گفت: به رغم مکاتبات و مصوبه‌های گذشته هیچ اقدامی در جمع‌آوری احشام در حریم بافت صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد: شهرداری موظف است این احشام را شناسایی و به شبکه بهداشت معرفی کند تا از طریق هماهنگی با مراجع قضایی دستورات لازم برای برخورد انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.