کد خبر: ۱۱۹۱۳
تاریخ انتشار:۱۹:۲۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
با حضور نماینده ولی فقیه در استان
عصر دنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از 100 طرح اشتغالزایی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان در باشت افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حبیب الله باقرپور گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از یکصد طرح اشتغال زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان باشت به بهره برداری رسید.

وی افزود: اجرای طرحهای خوداشتغالی و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد تا به موجب آن خانواده های تحت حمایت بتوانند استقلال اقتصادی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 180 مورد تسهیلات به ازای طرح‌های خوداشتغالی و خودکفایی به میزان 26 میلیارد و 280 میلیون ریال در زمینه‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی مددجویان اجرا شده است.

باقرپور ادامه داد: 250 طرح دیگر با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد و 856 میلیون ریال نیز در حال پرداخت می باشد که جمعاً 430 طرح با اعتبار 70 میلیارد و 136 میلیون ریال خواهد بود.

وی بیان داشت: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دام‌پروری، شیلات، صنایع دستی و صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از 100 طرح اشتغالزایی در استان با حضور آیت الله ملک حسینی در باشت افتتاح شد که در حال حاضر 14 خانم مددجوی سرپرست خانوار در این کارگاه پخت نان سنتی مشغول به کار هستند و درآمد ماهیانه حدود 70 میلیارد ریال از طرح خود کسب می کنند.

 

 

 

منبع: باشت نیوز

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.