کد خبر: ۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار:۱۹:۲۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
پیام جوانان گچسارانی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/
عصر دنا: جمعی از جوانان گچسارانی می گویند: استکبار جهانی باید پیام حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را دریابد که این ملت با وجود همه سختی ها،مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه همچنان با صلابت تر از همیشه پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ،انقلاب اسلامی که در سپیده دم 22 بهمن ماه 57 در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام (ره) طلوع کرد و "اعجاز بزرگ قرن"را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد،بی شک نگهبانی از دستآوردهای انقلاب اسلامی در وهله نخست متوقف بر شناخت و معرفت دستآوردها و سپس آسیب شناسی و اتخاذ راهکارهای مناسب و مؤثر جهت حفاظت از آنها است.

بدون شک راهپیمائی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم الله 22بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است. 

در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود. 

در این راستا و در سی وهشتمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سراغ چند جوان گچسارانی آمدیم و در گفت‌وگو با آنها ،ضمن دعوت از آحاد ملت ،شور و شعور و اشتیاق شان را برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جویا شدیم که در ادامه می خوانید.

سعید یکی از این جوانان است دانشجوی کارشناسی ارشد و در یک عمده فروشی مواد غذایی مشغول به کار است وی ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت:انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت بزرگ ایران است که دربهمن 57 با وحدت کلمه ، یکپارچگی و استکبار ستیزی به بار نشست وبه عنوان الگویی در جهان زمینه ساز بیداری ملت های مظلوم از زیر یوغ استکبار شد.

وی افزود:امروز ما نیزهمگام با جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن سی و هشتمین بهار فجر انقلاب، همانندهمان جوانان نسل اول انقلاب و جوانانی که در دوران دفاع مقدس خون پاکشان را نثار این انقلاب نو پا کردند از اصول و ارزش های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

نوید یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که معتقد است:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه یادآور حماسه جانفشانی ها و فداکاری های جوانان این مرز و بوم است که موجب احیاء ارزش های ناب انقلاب و توسعه دستاوردهای آن خواهد شد.

این جوان دانشجو تصریح کرد:به نوبه خود و به عنوان یک جوان گچسارانی از همه اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه بویژه جوانان فهیم و بصیر این شهر می خواهم که با حضور دشمن شکن و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش ناامید و مایوس کنند.

حکیم این جوان کاسب درادامه نیز گفت:در طول تاریخ انقلاب اسلامی این ملت ایران بوده که همیشه در مقابل دشمنانش سربلند و سرافراز بوده است ،دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در این 38 سال از عمر پربرکت انقلاب همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و همواره به انحاء مختلف بدنبال ضربه زدن به این انقلاب بوده اند.

وی اظهارکرد:استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار باید پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را دریابد که ملت بزرگ ایران با وجود همه سختی ها،مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه همچنان با صلابت تر از همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اندو نشان خواهند دادکه همچنان با آگاهی در صحنه خواهند ماند.

کمی آنطرف تر و در یک دفتر خدمات سیم کارت های تلفن همراه، "محسن" یکی دیگر ازجوانان گچسارانی است که به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ضمن دعوت از آحاد مردم ، همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن شرکت خواهد کرد .

وی می گوید: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدیدمیثاق باآرمان های امام(ره)و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است، این حضور پرشور و باشکوه انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد و نشان دهنده  اتحاد، همدلی،یکپارچگی ، اقتدار و عزت نظام اسلامی و نیز تقویت بیداری جهان اسلام خواهد بود.

احسان  هم درادامه اینچنین تاکید کرد: وظیفه تمامی جوانان گچسارانی است که در مراسم یوم الله 22 بهمن شرکت و از سایر مردم نیز بخواهند تا در این راهپیمایی عظیم انقلابی شرکت کنند.

وی گفت:دشمنان با انواع ترفندها و فتنه های جدید درصدد آسیب رساندن به نظام اسلامی بوده و هستند،اما این موضوع به خوبی گویای این واقعیت است که جوانان انقلابی امروز، انقلابی تر از جوانان دهه 500 هستند و با عزمی مثال زدنی حافظ و حامی انقلاب و دستاوردهای انقلاب خواهندبود. 

مصطفی همان جوان فعال دانشجو و پویای گچسارانی است که در این خصوص می گوید:روز ۲۲ بهمن، روز وحدت بزرگ ملت ایران است که موجب خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان نظام خواهدشد.

وی درادامه اظهارکرد:ملت بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وحدت و اقتدار ملی خویش را در معرض دید جهانیان قرار خواهند دادو این حضور منسجم و باصلابت مشت محکمی بر دهان دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهد بود. 

علی نیز معتقد است که همه جوانان می توانند انقلابی باشند و با حضور گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن نمایش عزم، اتحاد ، انسجام ملی  و اقتداراسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

این جوان گچسارانی گفت:به عنوان یک جوان از مردم غیور استان و کشورم دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور جدی داشته باشند و با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»برای سی‌ و هشتمین سال پیاپی بر سر استکبار جهانی فریاد بکشند.

مجید در ادامه تصریح کرد:امروز دشمنان به خیال خام خود با توجه به حساسیت‌های منطقه و تحریم‌های دنیای غرب، تصور می‌کنندکه با تهدید می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب دورسازند که حضور باشکوه و منسجم ملت در این میدان سرنوشت ساز، آب سردی است بر پیکره استکبار خواهد بود.

تداوم و بقای این نظام برآمده از خون پاک شهداء است و حضور در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است  و آحاد جامه با حضور پرشور و بانشاط خود اتحاد و صلابت و هوشیاری ملت ایران را باردیگر در تمام عرصه‌ها به جهانیان اثبات خواهد کرد که مانند همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند. 

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین