کد خبر: ۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار:۲۱:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
نقش ضد انقلاب در حمایت از ترامپ؛
عصر دنا: کانال‌های ضدانقلاب بلافاصله بعد از فرمایش رهبری مبنی بر دستبند زدن به کودک 5 ساله، با سو استفاده از موج خبری‌ای پیش‌آمده درباره تصویر اشتباه از کودک 5 ساله ایرانی، ادعا کردند که این خبر به‌طور کامل اشتباه است.پس‌ازآنکه یک پسربچه 5 ساله در فرودگاه بین‌المللی دالس در ایالت ویرجینیا، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که مربوط به دستبند زدن یک کودک در مهدکودکی در آمریکا بود. آیا خبر دستبند زدن به کودک ۵ ساله در آمریکا صحت دارد؟ این عکس خیلی زود تکذیب شد، اما بازداشت این کودک را تحت‌الشعاع خود قرارداد. این کودک که تابعیت آمریکایی دارد و مادر ایرانی‌الاصلش در مریلند آمریکا زندگی می‌کند، در روز تولد خود به همراه خانواده دیگری به آمریکا آمده بود تا به مادر خود بپیوندد. رهبر انقلاب امروز در توصیف رفتارهای عریان حکومت آمریکا و رئیس‌جمهور معلوم‌الحالش فرمودند: ما از این آقای تازه آمده متشکریم چراکه زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی آمریکا، حرف‌های ۳۸ ساله جمهوری اسلامی ایران را درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر آمریکا ثابت کرده است... الآن هم با این کارهایی که انجام می‌دهند، نشان می‌دهند حقیقت آمریکا چیست، حقوق بشر آمریکایی یعنی چه، بچه 5 ساله را دستبند می‌زنند، حقوق بشر این‌ها، این است." کانال‌های ضدانقلاب بلافاصله بعد از فرمایش رهبری مبنی بر دستبند زدن به کودک 5 ساله، با سو استفاده از موج خبری‌ای پیش‌آمده درباره تصویر اشتباه از کودک 5 ساله ایرانی، ادعا کردند که این خبر به‌طور کامل اشتباه است درحالی‌که وب‌سایت‌های معتبر خبری غرب، به این واقعیت اشاره کردند. در همین باره کانال تلگرامی ‌از نو نوشت: در خصوص بازداشت این کودک، رسانه‌های متعددی مانند ایندیپندنت، میرور و دیلی ‌میل به بازداشت و هم به دستبند زدن به این کودک اشاره‌کرده‌اند.[1] آیا خبر دستبند زدن به کودک ۵ ساله در آمریکا صحت دارد؟ میرور می‌نویسد: تیم امنیتی ترامپ می‌گوید: پسربچه 5 ساله دستگیر و دستنبد زده‌شده است، زیرا وی تهدید امنیتی برای آمریکا است. آیا خبر دستبند زدن به کودک ۵ ساله در آمریکا صحت دارد؟ در روز ۳۱ ژانویه، یکی از خبرنگاران در نشست مطبوعاتی‌شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید، در این رابطه سؤال پرسید که با جواب جنجال‌برانگیز سخنگو مواجه شد. شان اسپایسر نه‌تنها این بازداشت ۵ ساعته را تکذیب نکرد، بلکه گفت درست است او ۵ سالش بوده ... اما سن و جنسیت باعث نمی‌شود او را تهدید به‌حساب نیاوریم![2] [1] -http://www.mirror.co.uk/news/world-news/donald-trumps-team-says-5-9725070 [2] - http://www.independent.co.uk/news/world/americas/white-house-five-year-old-boy-detained-dulles-international-airport-hours-sean-spicer-pose-security-a7554521.html
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.