کد خبر: ۱۱۷۶۰
تاریخ انتشار:۰۰:۳۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: در دهه فجر بیش از 40 طرح عمرانی و خدامتی در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی پوزش فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت:  دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

 

وی افزود:انقلاب اسلامى در همه‏ ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سياسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسيار بلندى براى مردم و دولت ترسيم کرده است.

 

پوزش با بیان اینکه،40 طرح عمرانی و خدماتی در دهه مبارک فجر سال جاری در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: 10 طرح از این تعداد کلنگ زنی و 30 طرح نیز افتتاح می شود.

 

فرماندار کهگیلویه، از کلنگ زنی طرح مرکز بهداشت را شامل احداث مراکز بهداشتی در سطح بخشهای را از مهمترین طرح عنوان کرد.

وی اعتبار طرح های افتتاحی را 940 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: برای  طرح های کلنگ زنی شده اعتباری 471 میلیارد ریال  می باشد.

 

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: چهار طرح کلنگ زنی مربوط به شهرداری دیشموک و 6 طرح توسط مرکز بهداشت انجام می شود.

 

فرماندار کهگیلویه اصلاح شبکه آب شرب شهرهای دهدشت و سوق و آسفالت کمربندی دوم را از دیگر  طرح های افتتاحی در این شهرستان در دهه فجر اعلام کرد ,  و گفت: سال گذشته 49 طرح در سطح شهرستان کهگیلویه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین