کد خبر: ۱۱۶۹۲
تاریخ انتشار:۱۵:۱۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
در اعتراض به طرح سختگیرانه جدید ترامپ علیه مسلمانان این کشور؛
عصر دنا: وزیر خارجه دولت کلینتون همصدا با شمار زیادی از مردم این کشور در اعتراض به طرح ثبت نام مسلمانان توسط رییس جمهوری جدید این کشور، گفت که او و همه مخالفان این طرح آماده اند تا به عنوان مسلمان در کشورشان ثبت نام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه بیل کلینتون رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به اظهارات و تصمیم گیری های دونالد ترامپ مبنی بر فشار و سختگیری نسبت به مهاجران مسلمان در این کشور، در تارنمایی نوشته است: ما تضمین می کنیم که در کنار مسلمانان سراسر کشور و جهان بایستیم.
 
وی در این تارنما که تاکنون 30 هزار نفر به آن پیوسته و همبستگی خود با مسلمانان کشورشان را اعلام کرده اند، ادامه داده است که وقتی همه به شکلی واحد در کنار هم بایستند، هیچ فرد آمریکایی به خاطر نژاد، مذهب، درآمد، هویت جنسی و... از دیگران متمایز نخواهد بود.
 
این در حالی است که به رغم تهدیدهای ترامپ در کمپین های انتخاباتی مبنی بر این که پس از پیروزی، ثبت نام از همه مسلمانان آمریکا را اجباری خواهد کرد، «رینس پریبوس» رییس دفتر ویژه او در گفت وگو با نشریه یو اس ا تودی گفته است که وی چنین تصمیمی نگرفته و خیال ثبت نام از مسلمانان را ندارد.
 
وزیر خارجه کلینتون در پیامی در صفحه توییتری خود نیز نوشته است که هیچ گونه 'ریز نوشته ای' بر روی پیکره آزادی آمریکا وجود ندارد و درهای آمریکا باید همواره به روی همه مردم با عقاید و سلایق گوناگون باز بماند.'
منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین