کد خبر: ۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: سرمربی پرسپولیس احتمال دارد از مدافع اوکراینی تیمش در بازی با صبای قم برای اولین بار در ترکیب ثابت رونمایی کند.غیبت چند مهره اصلی پرسپولیس در دیدار با صبای قم باعث شده مربیان تیم پرسپولیس مجبور شوند چند جابه‌جایی در ترکیب تیم‌شان ایجاد کنند و شاید مهمترین تغییر در ترکیب سرخپوشان حضور پلی یانسکی در بین نفرات اصلی باشد. اتفاقی که خیلی‌ها انتظار داشتند زودتر از اینها رخ دهد اما برانکو هر بار به بهانه‌ای از بازی دادن این مدافع اوکراینی امتناع ورزید. برانکو برای پست دفاع میانی و دفاع چپ در تیمش با کمبود مهره مواجه است و از این‌رو در نظر دارد حسین ماهینی را مانند دو بازی قبل در سمت چپ خط دفاع بازی دهد و در این صورت چاره‌ای جز اینکه پلی یانسکی را در کنار محمد انصاری به میدان بفرستد، ندارد. البته برانکو علاقه‌ای به استفاده از این مدافع اوکراینی در تیمش ندارد و خیلی وقت است که نام او را به خاطر عملکرد ضعیف در تمرینات در لیست مازاد تیمش قرار داده اما مسئولان باشگاه پرسپولیس علاقه چندانی به از دست دادن مدافع سنگین وزن ندارند و شاید برانکو برای اینکه به آنها ثابت کند یانسکی واقعا در حد تیمش نیست در نظر دارد او را در بازی با صبا به میدان بفرستد. یانسکی این شانس را آورده که فردا در صورت فیکس بودن مقابل ضعیف‌ترین خط حمله لیگ از لحاظ آماری به میدان می‌رود و اگر قرار باشد در این بازی هم عملکرد قابل قبولی نداشته باشد آن وقت احتمال کنار گذاشتنش در همین مقطع از فصل خیلی زیاد خواهد بود. برانکو در تمرین روز گذشته (پنجشنبه) تیمش ترکیب جدیدی را به کار گرفت و از بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، پلی یانسکی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رامین رضاییان، وحید امیری و علی علیپور به عنوان نفرات اصلی استفاده کرد. به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس از همین ترکیب در بازی با صبای قم استفاده کند. دیدار صبا و پرسپولیس فردا ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود. منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین