تاریخ انتشار:۲۱:۵۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری قریب‌الوقوع مناقصه قطعه «آب‌حیات» در جاده باغچه‌سادات خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدعلی علیمردانی ظهر امروز در جمع مردم سرفاریاب، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ملی ما محور باغچه‌سادات است که 40 کیلومتر اول آن تکمیل شده و ادامه آن نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: مشکل‌ترین قسمت این جاده، «آب حیات» است که در هفته آینده وضعیت آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: وضعیت این بخش تصویب شده و از نظر اعتباری نیز مشکلی نداریم و مناقصه آن به‌زودی انجام خواهد شد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به راهدارخانه باغچه‌سادات و با بیان اینکه راهدارخانه توسط راه و شهرسازی تکمیل شده است، گفت: تاسیسات و تجهیزات این راهدارخانه نیز انجام خواهد گرفت که یک پایگاه امدادی است و به عنوان یک قطب حیاتی در هنگام برف و سرما به ما کمک می‌کند.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه‌های روستایی نیز اشاره داشت و گفت: عمده اعتبارات راه‌های روستایی استانی بود و اعتبارات استانی هم محدود است، بنابراین تلاش کردیم عمدتاٌ اینها را در قالب پروژه‌های ملی تعریف کرده تا بتوانیم از اعتبارات ملی استفاده کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.