تاریخ انتشار:۱۸:۵۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: اعتراض برخی از پرسنل بیمارستان شهید رجایی گچساران در پرداخت نشدن کارانه پزشکان و پرستاران بیمارستان امروز صورت گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز در تجمع و اعتراض برخی از پرسنل بیمارستان شهید رجایی در پرداخت موقعه‌های پرداختی خود اقدام به اعتراض در جلوی درب ورودی ساختمان اداری بیمارستان کردند.

این پرسنل که تعداد 50 نفر به نمایندگی از 700 پرسنل بیمارستانی اعم از پزشک متخصص و پرستاران قسمت‌های مختلف بیمارستان اعتراض کردند.

این پرسنل‌ به عدم پرداخت کارانه، اعم از لباس، مهدکودک برای فرزندان پرسنل و همچنین پرداخت نشدن اضافه کار اعتراض کردند.

پرسنل بیمارستان به پرداخت نشدن حقوق به موقعه، پرداخت نشدن حقوق کادر طرحی و پرداخت نشدن کارانه پزشک مختصص امروز اعتراض خود را به صورت علنی اعلام کردند.

خبرنگار فارس امروز در گفت‌وگو با فرماندار گچساران در خصوص اعتراض پرسنل بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد: پرسنل بیمارستان شهید رجایی و کادر بیمارستانی درخواست نشستی پیرامون مشکلات پرداخت حقوق و کارانه پرسنل این بیمارستان با فرماندار شهرستان گچساران داشتند.

عبدالرحیم رحیمی ادامه داد: این مشکل مختص شهرستان گچساران نیست و این مشکل در تمام کشور یکسان است.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با رئیس علوم دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است این قول به پرسنل شهید رجایی گچساران داده می‌شود تا هفته آینده بخشی از مطالبات این پرسنل پرداخت شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: پیرو نامه و اعتراضات پرسنل بیمارستان شهید رجایی با پیگیری دکتر چمن، نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و فرماندار گچساران باقی این مطالبات در کمترین فرصت پرداخت خواهد شد.

رحیمی به تاخیر در پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد و گفت: تاخیر در پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان شهید رجایی گچساران به دلیل عدم تامین منابع اعتباری بیمارستان است.

وی اذعان کرد: بیمارانی که به بیمارستان رجوع می‌کنند امکان تسویه حساب با بیمارستان را ندارند و این مشکل را برای پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان شهید رجایی به وجود آورده است..

رحیمی به موارد دیگر در تاخیر پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان شهید رجایی اشاره و ابراز کرد: یکی دیگر از موارد تاخیر در پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان شهید رجایی طلب بیمارستان از طرف قرارداد بیمه است که بیمه چند ماهی است بدهی خود را به بیمارستان پرداخت نکرده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران جزء مناطق محروم است و بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند امکان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند و این مشکل را برای بیمارستان شهید رجایی و پرسنل این بیمارستان به وجود آورده است.

وی افزود: شهرستان ما با دیگر شهرستان‌های همجوار فرق می‌کند شهرستانی مانند شیراز درآمد منابع مالی آن بسیار بالا است و در پرداخت کارانه پرسنل مشکلی ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.