تاریخ انتشار:۱۶:۳۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: با گذشت 5 سال از تاسیس بخشداری در دهستان سپیدار شهرستان بویراحمد مردم این منطقه هنوز با درهای بسته این نهاد مواجه اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دهیار سپیدار گفت: بخشداری این منطقه 5 سال پیش در مرکز سپیدار تاسیس شد و 2 سال هم به مردم خدمات رسانی می کرد اما از سال 93 تاکنون تعطیل شده و هیچ خدماتی به مردم ارایه نمی شود.

تقوی افزود: ساختمان بخشداری و تمامی لوازم اداری موجود در آن درحال نابودی است.

فرماندار بویراحمد نیز گفت: برای پاسخگویی به مطالبات مردم مدت 2 سال بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد در بخشداری سپیدار مستقر بود که این مسئله مشکلاتی را برای مردم سایر دهستان های بخش ایجاد می کرد.

نظری افزود: با برگشت بخشدار مرکزی به مرکز شهرستان این بخشداری، بدون حضور بخشدار نتوانست اداره شود و تعطیل شد.

فرماندار بویراحمد گفت: طرح تبدیل این دهستان به بخش در حال پیگیری است که با تصویب وزارت کشور مردم از بخشداری برخوردار می شوند.

دهستان سپیدار با 120 روستا و 15 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی یاسوج در شهرستان بویراحمد قرار دارد.


برچسب ها: بخشداری سپیدار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین