تاریخ انتشار:۰۹:۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام خواهد شد
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی جنوب کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجتمع تفریحی ورزشی باقری در سال 84 با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مجتمع نه هزار و 500 مترمربع در شش طبقه ساخته شده است، افزود: مجمتع ورزشی باقری در 14 بخش با مجهزترین و به روزترین وسایل ورزشی دنیا آماده بهره‌برداری است.

وی به استفاده بهترین و مدرنترین مصالح روز دنیا در این مجتمع اشاره کرد و گفت: برخی از رشته‌ها مانند بولینگ از ورزش‌هایی است که برای نخستین بار با افتتاح این مجمتع در استان راه‌اندازی می‌شود.

این مسوول ضمن تقدیر از تلاش‌های لهراسب باقری، مدیر عامل مجمتع ورزشی آزادی باقری، یادآور شد: این مجتمع ورزشی بزرگترین پروژه عمرانی جنوب کشور است که به همت بخش خصوصی در استان ما در دست احداث است.

ایزدپور با عنوان اینکه این پروژه تاکنون به علت مشکلات مالی و عدم حمایت بانک‌های عامل تکمیل و راه‌اندازی نشده است، گفت: با تلاش و توجه مدیرعامل این پروژه در حال حاضر کارهای پایانی این مجمتع در دست اجراست.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این مجتمع تقریبا ظرفیت راه‌اندازی همه رشته‌های ورزشی و برگزاری مسابقات کشوری را دارد، گفت: با افتتاح این پروژه حدود 150 نفر به صورت مستقیم به کار مشغول خواهند شد.

وی از تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری این مجتمع ورزشی عظیم در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در بهمن ماه (دهه فجر) افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

ایزدپور با اشاره به تلاش‌ها و اقداماتی که طی دو سه سال اخیر در حوزه ورزش استان صورت گرفته است، یادآور شد: امیدواریم با افتتاح و راه‌اندازی این پروژه عظیم بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش و اقتصاد استان برداریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.