تاریخ انتشار:۱۸:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پرورش چاروسا مطرح کرد
عصر دنا: رئیس آموزش و پرورش چاروسا از روال قانونی عزل و نصب‌ها در این نهاد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد شکوهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری چاروسا با بیان اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی است، اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: روز به‌یادماندنی 13 آبان ماه باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود و جوانان نیز باید با برنامه‌ریزی اهداف این روز بزرگ را سرلوحه کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه برای هدف تعلیم و تربیت همه گام بردارند، افزود: دستگاه تعلیم و تربیت دستگاه انتقال فرهنگ است که این امر از طریق برنامه‌ریزی درسی، فوق‌برنامه‌ها و تربیت نیروی انسانی محقق می‌شود و نیاز است که همه در جهت کمک به این امر مهم یاری کنند.

شکوهی خاطرنشان کرد: برای اهداف بزرگ تعلیم و تربیت نیاز است که همه تلاش و همکاری کنند و امیدواریم برای این هدف همه تعامل داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه با امام جمعه قلعه‌رئیسی هیچ گونه مشکلی نداریم، تصریح کرد: با امام جمعه قلعه‌رئیسی هیچ‌گونه مشکلی نداریم و اگر احیاناً با شخصی مشکلی داشته باشند آن را با مشکل تعلیم و تربیت گره نزنند.

وی با بیان اینکه هرگونه انتصاب و عزل و نصبی در آموزش و پرورش بر اساس استعلام اداره اطلاعات است، بیان کرد: اگر هم در گذشته و هم در ایام مهر ماه برای کسی حکمی صادر کردیم بر اساس استعلام اداره اطلاعات بود و هیچ گونه مشکلی نداشت.

شکوهی در پایان آمادگی دانش‌آموزان و فرهنگیان را برای حضور باشکوه در روز 13 آبان اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.