شهرکردـ ایرناـ نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی تکمیل و بهرهبرداری از جاده چهارخطه دزک – شلمزار – شهرکرد باید شتاب گیرد.