بیرانوند: تمرکز بیشتری داشتیم بلژیک را میبردیم
دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش مقابل بلژیک گفت: اگر تمرکز بیشتری داشتیم، امکان برتری مقابل بلژیک وجود داشت.
دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش مقابل بلژیک گفت: اگر تمرکز بیشتری داشتیم، امکان برتری مقابل بلژیک وجود داشت.


دیدگاهتان را بنویسید