تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وحید احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آئین تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد امروز یکشنبه ۱ مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور خوبی معاون توسعه ورزش اداره کل، سلیمانی رئیس اداره منابع اداره کل، افتخار مسئول حراست اداره کل و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد برگزار و از خدمات چند ساله مهدی روایی تجلیل و در حکمی به امضای دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد وحید احمدی به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

«وحید احمدی» سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد شد

در حکم انتصاب سعید احمدی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد که به امضای عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان رسیده آمده است:

جناب آقای سعید احمدی
سلام علیکم
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تلاش و تعامل سازنده با روسای ادارات، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب‌نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت‌محور و برنامه‌های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی مبذول دارید:
۱-اهتمام و رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل مشکلات مبتلا به جوانان
۲-نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی
۳-نظارت و اقدامات لازم و دقیق برکلیه پروژه‌های عمرانی مرتبط با آن شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان
۴-اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان
۵-نظارت و بازرسی‌های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، حوزه امور مربوط به باشگاه و اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد
۶- توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های ورزشی شهرستان
۷-قانون مداری، اجرای متقین قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی، اداری و اموال دولتی
۸-زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابک سازی و کوچک سازی
۹-انجام سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه زیر نظر مسئولین مافوق
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف شهرستان بویراحمد و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
عین الله دهقان
مدیرکل ورزش و جوانان استان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین