کد خبر: ۱۹۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مادوان شهری که در۵کیلومتری یاسوج قرار دارد و با جمعیت نزدیک به۵۰هزار نفر عنوان مهاجرپذیرترین شهرایران را به خود اختصاص داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تعداد بی‌شمار مسافران مادوان و بلهزار و تاکسی‌های که دیر به مبداء می‌رسند

با وجود جمعیت زیاد مادوان و بلهزار مشکلات عدیده‌ای که در این منطقه وجود دارد که با عدم امکانات و زیرساخت‌های مناسب تنها اسم شهر را یدک میکشد.
یکی از مشکلاتی که مطالبه‌ی عمومی مردم این منطقه است و مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده نبود وسیله‌ی حمل و نقل عمومی و تعداد کم تاکسی‌های است که در ایستگاه مادوان و بلهزار در میدان شهداء تجمع می‌کنند و چون حجم زیادی مسافر وجود دارد که رانندگان تاکسی‌ها توان حمل همه‌ی مسافران را ندارند.
در هنگام ظهر همزمان با تعطیلی مدارس و ادارات شاهد تجمع بیشماری از مسافران هستیم که در میدان شهداء با وجود سرما و گرمای که وجود دارد باید دقایق و حتی ساعت‌های زیادی را منتظر تاکسی بمانند؛ که تجمع این همه مسافر خود باعث بروز ترافیک و احتمال افزایش تصادف در میدان شهداء می‌شود.

هرروز تماشگر دانشجویان و دانش‌آموزانی هستیم که بعد تعصلیلی مدرسه و دانشگاه‌ دقیقه‌های زیادی را در این ایستگاه منتظر تاکسی می‌مانند و باعث می‌شود خسته و ناتوان به خانه برسند و دیگه رَمَقی برای درس خواندن نداشته باشند.
در سرمای شدید زمستان و هوای گرم تابستان رانندگان با حجم بیشماری از مسافران رو به رو هستند که تعداد تاکسی‌ها به اندازه آن‌ها نیست و چون در ترافیک گیر می‌کنند باعث میشه نتوانند به موقع برسند.
تا حدود یک‌ماه گذشته ۲ اتوبوس به ایستگاه مادوان بالا و پایین تخصیص داده شده بود که تا حدی از حجم ترافیک در میدان شهداء و تعداد مسافران کم کرده بود اما متاسفانه به علت اینکه اتوبوس‌ها هنگام بازگشت خالی برمی‌گردنند و رانندگان مُتَحمِل ضرر می‌شوند.

تعداد بی‌شمار مسافران مادوان و بلهزار و تاکسی‌های که دیر به مبداء می‌رسند
جدای از نیاز به فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مسئولان مربوطه باید ایستگاه‌های در قسمت‌های مختلف فاصله میدان شهداء تا مادوان درست کنند تا مسافران در این ایستگاه‌ها منتظر اتوبوس بمانند و در سرما و گرما اذیت نشوند و این اقدام باعث رضایت مردم این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خدا و بانکل یاسوج نخو
شلوغ و بی خاصیت
جعفرقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام کامل درست ایگو ایخا یه ساعت وایسی بینی و یه ماشینی ایا همو اتوبسل بهتربی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.